Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da har jeg henta den på postkontoret idag :D

 

Flott mobil, og er veldig fornøyd med touchen :)

 

Men i begynnelsen synes jeg a mobilen ble en smule varm, menmen, sikkert ikkeno fali :)

 

Skal snart overføre noen langfilmer over for å teste :p

 

Høres bra ut ! Gleder meg til å teste noen filmer jeg også ;)

 

Har bestil Nokia 5800 fra tele2.no. Synes ikke prisen på 999 ( Totalpris: 2547) var så ille. De skulle få inn 100 stk den 20.2 så jeg får den rundt 23.2. Ser frem til en topp mobil :thumbup:

Gled deg..! Og velkommen.

 

Takk for det :yes:

Lenke til kommentar
Har noen av dere som har bestilt på elprice fått sporingslink? Jeg får bare "Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga." når jeg går på linken fra Elprice..

 

Har ikke fått sporingsnummer eller noe. Å har ikke fått kontakt med elprice idag.. Er litt irriterende da jeg bestilte den på mandag (den er på lager) å jeg fremdeles ikke vet om den er sendt.

Lenke til kommentar
Har noen av dere som har bestilt på elprice fått sporingslink? Jeg får bare "Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga." når jeg går på linken fra Elprice..

 

Har ikke fått sporingsnummer eller noe. Å har ikke fått kontakt med elprice idag.. Er litt irriterende da jeg bestilte den på mandag (den er på lager) å jeg fremdeles ikke vet om den er sendt.

 

 

heller ingen sporingsnummer frå elprice her. Står berre at varen er sendt. Kansje sporingsdata blir registrert når pakken går innom første postkontor?

Lenke til kommentar
Spørsmålstegnet har byttet plass med ropetegn, spørsmålstegnet er nå i meny 2. Virket enda lettere å taste inn på full qwerty. Toppers!

 

Noe så irriternede. Man bruker jo spørsmålstegnet mye mer enn utropstegnet, med mindre man er fjortis eller har et stort behov for å "rope" alt man skriver.

Dette er nesten alene en grunn til å ikke oppdatere spør du meg. Er jo bare stress å måtte gå inn i meny nr 2 hver gang man skal skrive et spørsmål. Kan du sjekke om det er mulig å endre dette i en meny?

 

EDIT: Sjekket med min egen mobil nå, som har FW 11.0.008, og det er ! når bokstavene er store, men når man skriver en stor bokstav, så endres tastaturet til små bokstaver, og da kommer ?. Er det fortsatt slik på den nye oppdateringen, eller er det ! uansett om det er store eller små bokstaver?

 

Det er fortsatt det samme. ! når det er store bokstaver og ? når det er små.

Lenke til kommentar
Spørsmålstegnet har byttet plass med ropetegn, spørsmålstegnet er nå i meny 2. Virket enda lettere å taste inn på full qwerty. Toppers!

 

Noe så irriternede. Man bruker jo spørsmålstegnet mye mer enn utropstegnet, med mindre man er fjortis eller har et stort behov for å "rope" alt man skriver.

Dette er nesten alene en grunn til å ikke oppdatere spør du meg. Er jo bare stress å måtte gå inn i meny nr 2 hver gang man skal skrive et spørsmål. Kan du sjekke om det er mulig å endre dette i en meny?

 

EDIT: Sjekket med min egen mobil nå, som har FW 11.0.008, og det er ! når bokstavene er store, men når man skriver en stor bokstav, så endres tastaturet til små bokstaver, og da kommer ?. Er det fortsatt slik på den nye oppdateringen, eller er det ! uansett om det er store eller små bokstaver?

Det var rart. det burde jo gått an og tilpasse tastaturet !

Det er fortsatt det samme. ! når det er store bokstaver og ? når det er små.

Lenke til kommentar
Har noen av dere som har bestilt på elprice fått sporingslink? Jeg får bare "Fant ikke noe informasjon om pakken du søkte etter. Vennligst kontroller opplysningene du oppga." når jeg går på linken fra Elprice..

 

Har ikke fått sporingsnummer eller noe. Å har ikke fått kontakt med elprice idag.. Er litt irriterende da jeg bestilte den på mandag (den er på lager) å jeg fremdeles ikke vet om den er sendt.

 

Bestillte min på Søndagskvelden, den ble sendt mandagsettermiddag. Den er i Tromsø idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...