Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

*sigh* Telefonen min er nå i sarpsborg :wow:, med tanke på at jeg bestilte tidlig sist uke (fra elprice) burde den vært kommet lengre til nå. Men blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet! :cool:

 

1 uke siden bestilling og den er fremdeles bare "INNLEVERT POSTTERMINAL"

Endret av The groke
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*sigh* Telefonen min er nå i sarpsborg :wow:, med tanke på at jeg bestilte tidlig sist uke (fra elprice) burde den vært kommet lengre til nå. Men blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet! :cool:

 

1 uke siden bestilling og den er fremdeles bare "INNLEVERT POSTTERMINAL"

Ring postterminalen og hør hva som skjer :)

 

bestilte min 5800 fra elkjøp i natt, de var de eneste som hadde den inne og nesten til lavest pris. Den gamle telefonen min sluttet å ta til seg strøm i går, så da måtte jeg bare slå til. Skulle egentlig vente til neste måned, menmen :D

Lenke til kommentar
*sigh* Telefonen min er nå i sarpsborg :wow:, med tanke på at jeg bestilte tidlig sist uke (fra elprice) burde den vært kommet lengre til nå. Men blir ikke sint heller vet du, bare veldig veldig skuffet! :cool:

 

1 uke siden bestilling og den er fremdeles bare "INNLEVERT POSTTERMINAL"

 

 

 

På min står det "innlevert omlastingsterminal # kl.0913 i dag tidleg, noko som eg tipper er bergen. Då har eg den i morgo satser eg på. :) bestilte også frå elprice btw..

Lenke til kommentar
Jeg har sendt epost til nokia norge om neste oppdatering, men får ikke svar :thumbdown:

 

Så lurte på om det var noen hær som vet noe om når den er tilgjengelig i norge?

 

evt. har spurt nokia norge?!

 

Skrev tidligere i denne tråden om samme.

 

Har vært i kontakt med Netcom som jeg bruker, de viste ikke om det og hennviste til deltaservice.

Kontakt med Deltaservice om det samme, de henviste til nokia helpdesk.

Kontaktet nokia, de viste ikke om noen oppdatering og hennviste til Netcom.

 

Vet ikke mer om det !!

Lenke til kommentar

Sitter med enorm spenning akkurat nå. Har bestilt fra chess 1.feb så er ganske langt fremme i køen tipper jeg, men de har jo søren meg ikke kommet med noen dato ennå. Ser jo at flere andre skjeder får inn telefonen og det plager meg å måtte vente.

Først hadde de "forventes innen 6.02.09" på den rød modellen, den 6. ble det endret til ubekreftet. Og nå har de fått inn den blå modellen på nettbutikken, og på den står det "forventes innen 7.04.09" og det er jo sykt lenge til i forhold alle andre. Jeg sendte dem en mail forgje uke, men de kunne ikke bekrefte noe som helst.

 

Noen andre som har bestilt fra chess?

(beklager skrivefeil)

Lenke til kommentar
Prøver å samle opp en del nedlastninger. Hvis det er noen som har tilskudd til "stammen" gi meg en tilbakemelding og jeg legger inn fortløpende.

 

Kan kanskje utvides til :

Games

Apps

Themes

 

link

 

Eller ?

Veldig bra initiativ!

Vet det ligger en god del linker rundt omkring i denne tråden som jeg har tenkt å lete opp når jeg får telefonen. Hadde vært kjekt å hatt de samlet på ett sted ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...