Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kameraet egen innstilling for sport (altså raske bevegelser)?

 

Edit:

 

..og hvordan er radioen? Er antennefølsomheten god?

 

Når det gjelder radio/musikk, har jeg i en video sett at det ikke er mer enn 10 trinn på volumkontrollen, som vanlig. Hvorfor i H kan ikke Nokia ha 20-trinns volumkontroll, som SE har? Det så mye mer behagelig. Ikke sjelden blir lyden for lav eller for høy når man kun har 10 trinn.

 

EDIT II:

 

Hvor er telefonen produsert? Det mest sannsynlige er Finland eller Ungarn. Vet ikke om de produserer i Tyskland lengre; fabrikken der er vel nedlagt, eller?

Endret av CellularDude
Lenke til kommentar

Elprice sier: Lagervare, sendes innen 24t

 

Men jeg bestilte min midt i dagen mandag 9.feb å den står fremdeles på "under plukking". Begynner å bli litt lei av å vente på at skal sende den :p Er greit om posten bruker noen dager på å sende den, men burde ikke være nødvendig å vente en 3 dager før elprice sender den. Spesielt ikke når de sier at den er på lager å sendes innen 24t..

Lenke til kommentar
Har kameraet egen innstilling for sport (altså raske bevegelser)?

 

Edit:

 

..og hvordan er radioen? Er antennefølsomheten god?

 

Ja, sport, landskap, natt osv.

Radioen synes jeg fungerer bra. Ikke forsøkt den på buss/tog, men her i Oslo sentrum finner den det meste.

 

Jeg gikk opp på siba på furuset og kjøpte min. Uten abonnement, ulåst.

Lenke til kommentar

Hadde jeg ønsket en Iphone hadde jeg kjøpt det istedenfor 5800 XM :p Så tror ikke den themen er noe for meg..

 

Jeg fant noen bra her en dagen, skal se om jeg finner linker ;)

 

*edit*

 

Generelt må jeg si at de beste themene ligger på daily mobile. Du må registrere deg for å se bilder, men det går raskt, å det er mange themes ;)

 

Eks på kul theme :p

am.jpg

 

Håper bare de lager noe lignende om Toyota camry 1988! :p Hahaha

Endret av The groke
Lenke til kommentar

Etter siste oppdatering (versjon 20) fungerer ikke tlf med bluetooth handsfree i bilen. Har integrert talestyrt bluetooth i min Mitsubishi Outlander, og før oppdatering funka det fint. Nå fungerer det fint frem til tlf skal ringe. Skjer ikke noe annet da enn at bluetooth i bilen låser seg. Må slå av bluetooth på tlf før det gir seg, og tlf viser ikke tegn på at den har forsøkt å ringe. Hvor melder man fra om slike bugs?

Lenke til kommentar
Er det forresten noen her som har 1881 mobil søk og NRK TTV som java programmer på sine telefoner? Jeg får ikke til å kjøre disse på 5800, mulig de ikke klarer å kjøre på en telefon som ikke har eget tastatur??

 

Anyone?

 

Hei du burde heller prøve http://www.118mobil.no/ den funker i alle fall helt perfekt på 5800. Billigere og bedre er den også - nærmest genial vil jeg si.

Lenke til kommentar
Spørsmålstegnet har byttet plass med ropetegn, spørsmålstegnet er nå i meny 2. Virket enda lettere å taste inn på full qwerty. Toppers!

 

Noe så irriternede. Man bruker jo spørsmålstegnet mye mer enn utropstegnet, med mindre man er fjortis eller har et stort behov for å "rope" alt man skriver.

Dette er nesten alene en grunn til å ikke oppdatere spør du meg. Er jo bare stress å måtte gå inn i meny nr 2 hver gang man skal skrive et spørsmål. Kan du sjekke om det er mulig å endre dette i en meny?

 

EDIT: Sjekket med min egen mobil nå, som har FW 11.0.008, og det er ! når bokstavene er store, men når man skriver en stor bokstav, så endres tastaturet til små bokstaver, og da kommer ?. Er det fortsatt slik på den nye oppdateringen, eller er det ! uansett om det er store eller små bokstaver?

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

Merkelig dette, jeg ringte nokia nå nettopp siden jeg ikke får opptatert programvaren. De sier at det ikke er kommet noen opptatering fra deres side, i alle fall ikke fra Norge, synes det da er merkelig at Amobil skriver at dette har skjedd. Og merkeligere er det at mange her inne har fått det til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...