Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Synes også den er grei. Holder ting og tang borte fra skjermen.

Eneste kan være at hvis du putter den inn ene veien så kan tastelåsen åpnes.

 

Enig i det med å slippe riper og sånt. Bare var så trang, ser for meg strikken blir fort slitt ?

Men om man har satt på snora med plekteret så er det bare en vei å dytte den inn da ;)

(og i bunnen av "veska" er det ett lite hull. Jeg trodde dette var i forhold til mikrofonen, men de er jo på helt forskjellige plasser :S

 

Noen idéer?

 

Tja, om strikken blir litt slapp så tror jeg det ikke gjør så mye, det er mye strikk der...

Tror kanskje hullet er til plekteret eller til et "halsbånd".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes også den er grei. Holder ting og tang borte fra skjermen.

Eneste kan være at hvis du putter den inn ene veien så kan tastelåsen åpnes.

 

Enig i det med å slippe riper og sånt. Bare var så trang, ser for meg strikken blir fort slitt ?

Men om man har satt på snora med plekteret så er det bare en vei å dytte den inn da ;)

(og i bunnen av "veska" er det ett lite hull. Jeg trodde dette var i forhold til mikrofonen, men de er jo på helt forskjellige plasser :S

 

Noen idéer?

 

Tja, om strikken blir litt slapp så tror jeg det ikke gjør så mye, det er mye strikk der...

Tror kanskje hullet er til plekteret eller til et "halsbånd".

 

Jeg bruker den derre plasthylsa litt, og den er ganske praktisk med tanke på beskyttelse av mobilen, både knall å fall å riper etc. men det er jo også litt upraktisk å fiske opp telefon ut av denne når den ringer, tastelås går av hvis du drar den feil vei, plekteret henger seg fast i den hvis det er festet når du drar den riktig vei, du trykker på volumknappene, svarer samtalen etc etc. så jeg venter egentlig på noe lignende i litt mer smidig matrialet istedet for hardplast, som kanskje også avdekker skjermen så du slipper å fiske den ut.. og det hullet på sia.... fester du noe i telefonen og gjennom der, har du en telefon som sitter lenka fast i en plastbit, og du får egentlig ikke brukt telefonen noe særlig siden stroppen til plekteret er for kort.. selv om den er elastisk... konklusjon: snedig sak det er lett å bli forbanna på :p

Lenke til kommentar
JEg er ikke imponert.. den virker billig, og er nok en telefon som retter seg mest mot segmentet 12-16 :)

Virker billig? Den _er_ billig.

 

Tullball at den retter seg mot 12 - 16, da den har et langt bredere publikum enn som så, men det er klart du merker forskjell på en "Enterprise"-modell og en "XpressMusic"-modell.

Lenke til kommentar
NOen som har lyst til å poste screenshot av standby skjermen sin? sliter med å få den oversiktlig og god. Vant til N og E serie telefoner og savner god oversikt over kalenderhendelser og slike ting der

Innstillinger-personlig-startskjerm-tema for startskjerm-huk på snarveisfelt... Da får du det du savner=)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...