Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Må mobilen hackes får å bruke smartsign? Har lyst på programmer jeg også men litt skeptisk til å hacke'n

 

 

 

Nei, den må ikke hackes. Jeg har hvertfall ikke hacket min, og det virker fint her :)

 

 

Så det er bare å legge inn programmet - og vips, alt funker?

 

Programmet kjøres i windows. Du velger den usignerte sis-filen og cer-filen du har skaffet deg via nettet, trykker på sign, og vips så ligger det en ny signert fil i samme mappe som originalfilen.

 

Sleng den på minnekortet og installer, det fungerer fint her ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det i det hele tatt noen som har en telefon der albumlister etc stemmer overens med det som ligger i telefonen?

 

Opplever at når musikk blir sletta blir tags liggende igjen. Ikke noe hjelper. Selv når all musikk er tatt bort ligger det en lang album og artistliste igjen i telefonen.

 

Det forsvinner når du oppdaterer biblioteket, men det tar jo en evighet på min telefon ihvertfall.. Ellers slet jeg en stund med at mange av tagsene ikke ble gjenkjent og kom opp som "ukjent".

 

Sluttet å synkronisere med mediamonkey og tok heller og dro innpå minnekortet manuelt, og da fungerte det fint.

Lenke til kommentar
Trenger ikke et program for å tids styre profilene.

Gå inn på profiler, marker profilen, og trykk valg, så trykk på tidsbestemt.

Ja jeg har sett det. Og tenkte jippi første gangen jeg så det.

Men den styrer bare når profilen utløper. Da må jeg jo inn dit og stille på det før hvert møte/skole-/arbeidsdag.

Lenke til kommentar
Er det i det hele tatt noen som har en telefon der albumlister etc stemmer overens med det som ligger i telefonen?

 

Opplever at når musikk blir sletta blir tags liggende igjen. Ikke noe hjelper. Selv når all musikk er tatt bort ligger det en lang album og artistliste igjen i telefonen.

 

Det forsvinner når du oppdaterer biblioteket, men det tar jo en evighet på min telefon ihvertfall.. Ellers slet jeg en stund med at mange av tagsene ikke ble gjenkjent og kom opp som "ukjent".

 

Sluttet å synkronisere med mediamonkey og tok heller og dro innpå minnekortet manuelt, og da fungerte det fint.

Det forsvinner ikke hos meg selv etter oppdatering av biblioteket. Denne oppdateringen går unna på få sekunder, all gammel moro ligger fortsatt inne som tags.

Lenke til kommentar
Trenger ikke et program for å tids styre profilene.

Gå inn på profiler, marker profilen, og trykk valg, så trykk på tidsbestemt.

Ja jeg har sett det. Og tenkte jippi første gangen jeg så det.

Men den styrer bare når profilen utløper. Da må jeg jo inn dit og stille på det før hvert møte/skole-/arbeidsdag.

 

 

Det må du, men det er vel kun Nokia som i det hele tatt har muligheten til å tidsstyre profiler som standard.

 

Men det finnes tredjeparts programmer for dette, hvor en forhåpentligvis kan gjøre mer tilpassede tidsstyringer etter dine behov. Disse programmene er normalt ikke freeware, men det er sikkert en bra investering.

Lenke til kommentar

Faen! Bestilte 5800 hos tele2 i forrige uke når de hadde den på tilbud til 1kr. Ringte idag og de sa at de ville sende den ut tidligst neste uke fordi de ikke hadde den på lager for øyeblikket. Rimelig dårlig markedsføring når det stod da jeg bestilte den at den var på lager hos de. Velvel, har fått sim-kortet men hva hjelper vel det når jeg ikke har telefonen, haha. Satser på at de får sendt den fortest mulig da jeg har lest mye i denne tråpden og det virker som en virkelig god telefon!

Lenke til kommentar
Faen! Bestilte 5800 hos tele2 i forrige uke når de hadde den på tilbud til 1kr. Ringte idag og de sa at de ville sende den ut tidligst neste uke fordi de ikke hadde den på lager for øyeblikket. Rimelig dårlig markedsføring når det stod da jeg bestilte den at den var på lager hos de. Velvel, har fått sim-kortet men hva hjelper vel det når jeg ikke har telefonen, haha. Satser på at de får sendt den fortest mulig da jeg har lest mye i denne tråpden og det virker som en virkelig god telefon!

FIkk melding over sms og epost at min ble sendt idag!

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg 5800 også. Virker som en god telefon dog litt plastfølelse etter å ha brukt iPhone.

Definitivt ingen konkurrent til iPhone da de er vidt forskjellige

 

Uansett, virker 5800 til å være en god telefon, rask i menyer til å være Symbian og god følsomhet på skjermen til å være en touchskjerm.

 

Noen som har fått Microsoft sin messengerklient til å kjøre? Har lasta ned siste utgave til Symbian V5, men får ikke logget på.

Heller ikke Jokuspot vil oppføre seg som det skal. Får installert og virker tilsynelatende, men får ikke surfet fra påloggede maskiner. Noen tips?

 

Ha en fin 1.mai folkens :-)

Lenke til kommentar

Da har jeg fått meg 5800 også. Virker som en god telefon dog litt plastfølelse etter å ha brukt iPhone.

Definitivt ingen konkurrent til iPhone da de er vidt forskjellige

 

Uansett, virker 5800 til å være en god telefon, rask i menyer til å være Symbian og god følsomhet på skjermen til å være en touchskjerm.

 

Noen som har fått Microsoft sin messengerklient til å kjøre? Har lasta ned siste utgave til Symbian V5, men får ikke logget på.

Heller ikke Jokuspot vil oppføre seg som det skal. Får installert og virker tilsynelatende, men får ikke surfet fra påloggede maskiner. Noen tips?

 

Ha en fin 1.mai folkens :-)

[/quote

Gratulerer med ny telefon. Jeg bruker Fring som msn klient, den er gratis og funker mot alle chatteklienter og facebook, twitter, my space etc. Trenger bare den. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei.

Har testa lite og demo av premium. Pc/mac finner jokuspot-nettkverkt begge ganger, men altså ikke tilkobling. Men lite, hva er vitsen med å koble en annen mobil til nettverket?

 

Flere tips? Har fått det til å virke en gang før når jeg testa, men altså ikke på 5800 :-(

 

Takknemlig for all hjelp. :)

Lenke til kommentar

Installerte Navigons GPS-programvare for Symbian. Men det gikk ikke så bra. Da jeg startet programmet, var det et misforhold mellom oppløsningen, og inntasting fungerte ikke. Dessuten slo programmet seg av. Etter noen forsøk, avinstallerte jeg hele greia, og slettet mappen med kartene.

 

Heldigvis har Navigon prøve-versjon, slik at man ikke oppdager dette etter å ha betalt for programvare man ikke kan bruke.

 

Er det noen som har prøvd Navigons programvare på 5800 og fått den til å virke? Kan sikkert bruke den på min E71, men den har jo ikke trykkskjerm, noe som er praktisk ved bruk av navigasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...