Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En time hørtes lite ut ja. Jeg lader min i to-tre timer, og da er den full. Prøv å slå av 3G, og se om det kan hjelpe.

 

Tenker meg nok at lengre lading kan hjelpe en god del på også jeg. Løser nok ikke helt i å med at noen telefoner har dårlig batteri etter som jeg forstår men en start?

og 3g om nevnt over. Eventuelt redusere lysstyrken på skjermen.

Lenke til kommentar

muligens fremtidlig 5800 eier med noen spørsmål her:

-Hvordan er trykkskjermen etter en stund med bruk? kompis som sier at den ikke virker like godt etter en stund 4 some reason

-kan man skifte "themes" på menyene osv?

-er det mange GODE applikasjoner tilgjengelig til den ute?

-er bevegelsessensoren brukbar til noe annet enn å snu skjermbildet?

-er det multitouch på skjermen?

-blir skjermen raskt oppskrapa?

-er den god å surfe på?

 

beklager at jeg er jeg stiller mange spørsmål som sikkert er litt åpenbare, men har litt dårlig tid akkurat nå :p

takker for all hjelp :)

Lenke til kommentar

Heisann, har hatt min 5800 en stund nå og må si at jeg er KJEMPE fornøyd med kjøpet! En av de bedre telefonene jeg har hatt på lenge.

 

Har et spørsmål, noen som vet om et program som kan streame musikken fra pc-en over nettet til telefonen? Som for eksempel fra iTunes til telefonen? Noe alâ Simply Media til iPhone. Må ikke være nødvendigvis for iTunes, kan også media player. Er veldig takknemlig for svar! :thumbup:

Endret av tgs
Lenke til kommentar
muligens fremtidlig 5800 eier med noen spørsmål her:

1)Hvordan er trykkskjermen etter en stund med bruk? kompis som sier at den ikke virker like godt etter en stund 4 some reason

2)kan man skifte "themes" på menyene osv?

3)er det mange GODE applikasjoner tilgjengelig til den ute?

4)er bevegelsessensoren brukbar til noe annet enn å snu skjermbildet?

5)er det multitouch på skjermen?

6)blir skjermen raskt oppskrapa?

7)er den god å surfe på?

 

beklager at jeg er jeg stiller mange spørsmål som sikkert er litt åpenbare, men har litt dårlig tid akkurat nå :p

takker for all hjelp :)

1) Den funker like godt

2) Ja det kan du

3) Det er noen, men kommer flere med OVI som lanseres snart

4) Ja, til bla spill

5) nei desverre

6) Nei

7) Ja hvis du laster ned feks Opera mobile/opera Mini

 

Håper det hjalp :)

Lenke til kommentar
muligens fremtidlig 5800 eier med noen spørsmål her:

1)Hvordan er trykkskjermen etter en stund med bruk? kompis som sier at den ikke virker like godt etter en stund 4 some reason

2)kan man skifte "themes" på menyene osv?

3)er det mange GODE applikasjoner tilgjengelig til den ute?

4)er bevegelsessensoren brukbar til noe annet enn å snu skjermbildet?

5)er det multitouch på skjermen?

6)blir skjermen raskt oppskrapa?

7)er den god å surfe på?

 

beklager at jeg er jeg stiller mange spørsmål som sikkert er litt åpenbare, men har litt dårlig tid akkurat nå :p

takker for all hjelp :)

 

4) Ja, til bla spill

 

7) Ja hvis du laster ned feks Opera mobile/opera Mini

 

 

4. Også kan du bare snu den rundt for å skru av alarmen om morgenen :D

 

Hvor/hvordan laster jeg ned Opera til den?

Lenke til kommentar
4. Også kan du bare snu den rundt for å skru av alarmen om morgenen :D

 

Hvor/hvordan laster jeg ned Opera til den?

 

For opera mini, bruk tlf nettleser og gå på opera.mini.com eller mini.opera.com(husker ikke hvem av dem det er) Eller du kan gå på opera.com der finner du full veiledning :)

Lenke til kommentar
er det noen her som har hatt iPhone men så byttet... kan dere evt. ramse/sammenligne

 

hva mangler på 5800 og på iPhone? hva er hovedforskjell

 

vurderer sterkt denne, men har lite penger nå så.....

 

På denne http://www.tube5800.com/20-reasons-why-nok...iphone/#more-52 siden er det noen som har latt det gå sport i å sammenlikne de to telefonene. Muligens ikke helt objektivt for iPhone sin del.

 

Men det er vel ingen tvil om at iPhone har et fantastisk brukergrensesnitt og er mer en "gadget"sak og musikkspiller, men den blir slått ned i støvlene av 5800XMs spesifikasjoner. Jeg kan ikke komme på noe overhodet som mangler på 5800? Må i såfall være en kaffetrakter ;)

 

Den viktigste forskjellen er etter min mening at man ikke kan bruke iPhone som modem, samt at man selger sjela si til eplebutikken med iPhone... :)

Lenke til kommentar
NYTT PROBLEM: Jeg har nylig oppdatert til v20. og syntes det fungerte smertefritt, men nå har den begynt å bruke voldsomt med strøm, jeg lader den på kvelden, tlf ligger over natten og ringer på morgenen (vekkerklokke) så er den nede i 3 streker allerede klokken 09:00. og da ble den ladet klokken 22:00 kvelden før (ca 1 time i ladern).

 

Har testet dette nå to ganger etter hverandre og samme problem.

 

Noen som har vært borti dette?

 

Hvis det er dårlig dekning der telefonen ligger. Du kanskje har wifi søk påskrudd. Så vil telefonen tappes for strøm. Jeg har ikke noe problemer med min. Holder i 3-4 dager med normalt bruk. Men begynner jeg å surfe, spille musikk å "leke" meg med mobilen må jeg lade den annenhver dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...