Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
amiga600, har du gammelt sim-kort? Nye telefoner kan være ganske kresne på gamle sim-kort, så mulig det kan være årsaken, men er bare gjettning fra min side.

 

Vet ikke hva som defineres som gammelt men jeg fikk det i 2008;)

Mulig jeg stikker innom en nokia store i dag og hører hva de sier.

Takker for alle forslag:)

Lenke til kommentar

Jeg fikk og "ugyldig sertifikat" når jeg prøvde å legge inn photoflow. Prøv å laste den ned fra "last ned" menyen på telefonen. Dun finner photoflow under programmer der. Fungerte ihvertfall fint for meg da.

 

Takker ! Dette fungerte helt som du sa! :) takker :)

Lenke til kommentar

Har sitti å lest litt, men kan ikke si jeg har funnet av det. Hvordan legger jeg inn nye temaer på tlf??

Og da skal jeg bruke temaer for S60 5th Edition ikkesant?

Håper noen her har en link, eller kan ta seg tid til å fortelle meg hvordan dette gjøres.

Blir mer og mer fornøyd med tlf jo mer jeg bruker den.

 

-Amund

Lenke til kommentar
Har sitti å lest litt, men kan ikke si jeg har funnet av det. Hvordan legger jeg inn nye temaer på tlf??

Og da skal jeg bruke temaer for S60 5th Edition ikkesant?

Håper noen her har en link, eller kan ta seg tid til å fortelle meg hvordan dette gjøres.

Blir mer og mer fornøyd med tlf jo mer jeg bruker den.

 

-Amund

 

Se her : http://www.allaboutsymbian.com/features/it...XpressMusic.php

:yes:

Lenke til kommentar
Har sitti å lest litt, men kan ikke si jeg har funnet av det. Hvordan legger jeg inn nye temaer på tlf??

Og da skal jeg bruke temaer for S60 5th Edition ikkesant?

Håper noen her har en link, eller kan ta seg tid til å fortelle meg hvordan dette gjøres.

Blir mer og mer fornøyd med tlf jo mer jeg bruker den.

 

-Amund

 

Last ned s60v5 themes.

Der finner du en .sis eller .sisx fil.

Så lenge du har nokia pc suite åpen og dobbeltklikker på filen så skal du få en installer opp. Helt standard måte å gjøre dette på.

 

Nå må du bare inn og aktivere temaet du har lastet inn. Husk på å gi det litt tid til det har lastet inn alt og at den kan virke litt treg inntil de fleste sidene er åpnet.

Lenke til kommentar

Tastene på startsskjermen fungerer ikke. Dette er utrolig irriterende siden det da ikke er mulig å starte en samtale om du ikke har personen i telefonlisten :p Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? Ingen av de 4 hurtigtastene fungerer heler. Reset av telefonen fungerte ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...