Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Funnet ut av det selv, her er det jo ingen hjelp å få...

 

Hva var løsningen da ?

 

Jo nå funket ikke løsningen alikevel. Jeg ringte Netcom og de slettet hele abn mitt og la alt opp på nytt så ingenting gammelt groms skulle ligge i bakgrunn å lage problemer. Etter det så funket det en liten stund, men problemet kom tilbake. Neste trekk nå er å få et nytt sim-kort da det er relativt gammelt. Får håpe det løser problemet. Siden jeg ikke har funnet noen andre med samme problem kan jeg ikke skjønne at det er tlf.

Lenke til kommentar
Produktnummeret har ingenting med eventuelle feil å gjøre, men noen produktnumre fikk muligheten til å oppdatere før andre. Mitt var et av de siste som fikk tilgang til oppdateringen, men alt funket greit for det.

 

Så lenge du følger instruksjonene du får opp på skjermen og ikke plugger den ut halvveis av en eller annen grunn er det ingen grunn til bekymring. ;)

 

Okei .. Takk :D Men er det bare til å koble monbilen til det programme jeg installerte fra cd som følge med eller er det en spesiell måte å gjøre d på?

Last ned Nokia Software Updater (gjerne på norsk) og følg instruksene her så burde alt gå smertefritt. :)

Lenke til kommentar
Håper det løser seg da med nytt sim-kort.

 

PS: Neste gang trenger du ikke skrive:

Funnet ut av det selv, her er det jo ingen hjelp å få...

 

Må innrømme at jeg blir litt frustrert når det har blitt snakket om en sprekk i flere uker nå og når det kommer et annet problem så er det ingen som kan hjelpe.. Jo du har vel kanskje hjulpet litt til. Men det er mest preik her og ikke mye hjelp å få generelt sett.

Du kan godt være uenig at jeg skrev det, men jeg forbeholder meg retten til å skrive det.

Lenke til kommentar

Geir, man kan da virkelig ikke bli irritert hvis det er noe folk ikke hvet hvordan man fikses?

Vi er jo trossalt vanlige forbrukere og ikke ansatte i nokia.

Edit: Mobilen er i kr.sand :D

Da kommer den mest sannsyligvis opp til vennesla senere i dag :D

Endret av LapperT
Lenke til kommentar
Geir, man kan da virkelig ikke bli irritert hvis det er noe folk ikke hvet hvordan man fikses?

Vi er jo trossalt vanlige forbrukere og ikke ansatte i nokia.

Edit: Mobilen er i kr.sand :D

Da kommer den mest sannsyligvis opp til vennesla senere i dag :D

 

Joda jeg skjønner det, men av alle de som er inne om her er det nok noen som kunne kommet med noen tips. Er mange dyktige folk på disse sidene. Jeg har hjulpet en del folk, men sjelden jeg får noe hjelp tilbake. Men kanskje det er for vanskelig ja....:)

Tror vi skal legge den diskusjonen død så vi ikke ødelegger tråden :)

Ikke meningen å fornærme noen.

Lenke til kommentar

Har sikkert vært tatt opp før, men jeg prøver meg :/

 

Hva kan brukes av GPS programvare, og hvor får jeg tak i det? Har kikket i piratbukten, men stoler ikke helt på det der. Men jeg finner heller ikke utav hvor jeg kan kjøpe programvaren. Tenkte helst på TomTom programvare, men egentlig hva som helst...

 

Hva tilsier erfaringene her inne? Jeg hadde satte pris på en som er enkel og oversiktlig, fotoboksvarsler er bra, men viktigere for min del at den støtter 90gr tilt av mobilen...

Lenke til kommentar
Har sikkert vært tatt opp før, men jeg prøver meg :/

 

Hva kan brukes av GPS programvare, og hvor får jeg tak i det? Har kikket i piratbukten, men stoler ikke helt på det der. Men jeg finner heller ikke utav hvor jeg kan kjøpe programvaren. Tenkte helst på TomTom programvare, men egentlig hva som helst...

 

Hva tilsier erfaringene her inne? Jeg hadde satte pris på en som er enkel og oversiktlig, fotoboksvarsler er bra, men viktigere for min del at den støtter 90gr tilt av mobilen...

 

Du kan jo ta en titt på denne :)http://dailymobile.se/2008/12/09/java-appl...gps-navigation/

Lenke til kommentar

Jeg har et problem. Får ikke sendt tekstmeldinger.. Om jeg prøver å sende kommer det opp; "Kunne ikke sende melding", jeg trykker "Detaljer", da kommer det opp; "tekstmelding: Ikke tillatt" Wtf? Noen som vet hva problemet kan være?

 

edit: Problem løst :D Jeg hadde vist huket av for "Aktiver tillatte numre" da jeg prøvde å få over sim-kontaktene ;)

Endret av Ps3King
Lenke til kommentar
Har sikkert vært tatt opp før, men jeg prøver meg :/

 

Hva kan brukes av GPS programvare, og hvor får jeg tak i det? Har kikket i piratbukten, men stoler ikke helt på det der. Men jeg finner heller ikke utav hvor jeg kan kjøpe programvaren. Tenkte helst på TomTom programvare, men egentlig hva som helst...

 

Hva tilsier erfaringene her inne? Jeg hadde satte pris på en som er enkel og oversiktlig, fotoboksvarsler er bra, men viktigere for min del at den støtter 90gr tilt av mobilen...

 

Du kan jo ta en titt på denne :)http://dailymobile.se/2008/12/09/java-appl...gps-navigation/

 

kanskje denne?

Hvis du følger med kan jo det være noe blir lagt inn i denne tråden.

Endret av glamongo
Lenke til kommentar
Jeg har et problem. Får ikke sendt tekstmeldinger.. Om jeg prøver å sende kommer det opp; "Kunne ikke sende melding", jeg trykker "Detaljer", da kommer det opp; "tekstmelding: Ikke tillatt" Wtf? Noen som vet hva problemet kan være?

 

kanskje du bør prøve å laste ned nye innstillinger fra operatør eventuelt laste inn fabrikkstandaren..

Lenke til kommentar
Jeg har et problem. Får ikke sendt tekstmeldinger.. Om jeg prøver å sende kommer det opp; "Kunne ikke sende melding", jeg trykker "Detaljer", da kommer det opp; "tekstmelding: Ikke tillatt" Wtf? Noen som vet hva problemet kan være?

 

kanskje du bør prøve å laste ned nye innstillinger fra operatør eventuelt laste inn fabrikkstandaren..

 

Problem løst :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...