Gå til innhold

Nokia 5800 XpressMusic (Nokia Tube)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm, har det blitt registreringskrav for nedlasting der altså. Det var nytt og unødvendig. Flott du gjør det enklere, og da ser jeg grunnen :)

 

Mente bare at ting som ellers er fritt tilgjengelig er det liten grunn til å laste ned fra rapidshare, som ofte blir brukt til lugubre uploads.

 

Beklager avsporingen ;)

Lenke til kommentar

Skal ikke være sånn nei, og har selv ikke problem med det.

 

Jeg har en liten bug i musikkspilleren min though. Iblant går den inn i en slags modus der den ikke sender ut lyd med mindre jeg endrer litt på volumet. Så når en ny sang starter så må jeg inn og skru lyden opp og ned bare for å kunne høre sangen. Litt irriterende :)

 

Batteritiden er jeg storfornøyd med! Har alltid på wlan-søk og musikkspiller, og bruker den generelt mye. ALlikevel holder det godt med hver kveld, iblant også to dager

Lenke til kommentar

Tror det må være et problem med fonen til en kompis, får ikke musikken på minnekortet til å vises i musikkspilleren. For å spille av i musikkspilleren må jeg åpne én sang i gangen :S Altså, hvordan får jeg musikken til å vises i musikkspilleren? Har selvfølgelig prøvd alle mulige instillinger i musikkspilleren, og lagt musikken i ulike mapper, men.. det går ikke :p Noen som vet hva problemet kan være? :)

 

Vurderer sterkt å kjøpe denne selv..

Lenke til kommentar
Tror det må være et problem med fonen til en kompis, får ikke musikken på minnekortet til å vises i musikkspilleren. For å spille av i musikkspilleren må jeg åpne én sang i gangen :S Altså, hvordan får jeg musikken til å vises i musikkspilleren? Har selvfølgelig prøvd alle mulige instillinger i musikkspilleren, og lagt musikken i ulike mapper, men.. det går ikke :p Noen som vet hva problemet kan være? :)

 

Vurderer sterkt å kjøpe denne selv..

 

Musikkbibliotek -> Valg -> Oppdater bibliotek

 

Da vil telefonen skanne gjennom musikken på minnekortet for å se om det er nye filer der, og legge dem til i biblioteket.

Lenke til kommentar
Tror det må være et problem med fonen til en kompis, får ikke musikken på minnekortet til å vises i musikkspilleren. For å spille av i musikkspilleren må jeg åpne én sang i gangen :S Altså, hvordan får jeg musikken til å vises i musikkspilleren? Har selvfølgelig prøvd alle mulige instillinger i musikkspilleren, og lagt musikken i ulike mapper, men.. det går ikke :p Noen som vet hva problemet kan være? :)

 

Vurderer sterkt å kjøpe denne selv..

 

Musikkbibliotek -> Valg -> Oppdater bibliotek

 

Da vil telefonen skanne gjennom musikken på minnekortet for å se om det er nye filer der, og legge dem til i biblioteket.

 

Aha, takk :D Det funka :)

 

Hvilken farge burde jeg velge? Er så usikker..

Lenke til kommentar

Er vel ingen som veit offisielt enda, men mange meiner den kjem til sommaren.. Bildet av den svarte blir brukt i mange reklameaviser. Like frustrerande kvar gang eg ser at det er den raude dei egentlig reklamerer for.

 

For min del blir det den svarte, eventuelt den blå viss det klør for mykje i fingrane utover våren. Men det er jo berre ei smakssak. Du får studere kompisen din sin, og eventuelt stikke innom en mobilbutikk og sjå den andre fargen. Ingen som egentlig kan fortelle deg ka farge du bør velge.

Endret av Fatboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...