Gå til innhold

Sony-tråden (for alle Sony MP3 spillere)


Gjest Slettet+89234341

Anbefalte innlegg

Glad to help :)

 

Sony har fantastisk lydkvalitet, bare helt utrolig at de er satt ned til å begynne med slikt at de aller fleste får en dårligere mp3 spiller, en som ikke utnytter potensialet sitt. Av og til skulle man tro at Sony ikke vil selge, gode produkter ødelagt av enten design eller enkle mangler som dette.

 

Jeg liker at Sony gjemmer slike skjulte menyer i tingene de lager. Det er/var vel noe lignende med Sony Ericsson-telefoner også. (Mener å huske det var [*] ,[R], [*], [L], [L], [*], [L], [*])

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Noen som har testet Sony A840-serien? Har helt fantastisk lyst på 64GB-utgaven.

Hvordan gjør folket det med .flac og konvertering før det skal på spilleren?

 

Om det hadde vært en autoencodingsfunksjon hadde jeg blitt glad =]

 

A840 er Asia-only så neppe noen her som har den.

 

Mulig det kommer en liknende spiller her omkring, men det blir isåfall ikke før neste spillerslipp (generasjon 5, er på 4 nå)

 

Ang. autoencoding er det overføringsprogrammer som fikser det, gitt at spilleren er MTP eller MSC.

Jeg har testet en hel haug slike programmer i det siste, testene kan du lese her:

http://www.anythingbutipod.com/cgi-bin/mt/...;IncludeBlogs=1

Media monkey f.eks har autoencodingfunksjon, dog er det bare fullversjonen. Media Jukebox har også denne funksjonen. De to programmene jeg likte best av de jeg testet, og som er å anbefale. Media monkey må du som sagt betale for at skal kunne bruke den funksjonen, mens media jukebox gjør det i gratisutgaven.

Lenke til kommentar

Jeg er desverre klar over at det er en Asia-only-spiller, men så det var et par hos abi som hadde testet den, men vet ikke om det ble noe konklusjon om den faktisk støtter engelsk meny/språk..?

 

jeg så det ble lagt opp en review av Media Jukebox, men støtten var heller laber for Linux, og gjennom Wine ble det helt krise (dermed fortsettter jakten videre)

Men takk for info!

 

Er spent på hva som skjer med A-serien utenfor Japan de neste månedene!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Hei.

 

Prøver å legge inn musikk på min Sony Walkman NWZ-S738F. Har 6.47GB ledig av 7.19GB.

Når jeg prøver å legge inn en sang på knappe 5MB får jeg opp følgende melding:

"INSUFFICIET FREE SPACE IN WALKMAN".

 

Hva er det for noe tull?? Hva skal jeg gjøre?

 

Har prøvd resett-knappen bak, men uten hell.

Lenke til kommentar

Hei.

 

Prøver å legge inn musikk på min Sony Walkman NWZ-S738F. Har 6.47GB ledig av 7.19GB.

Når jeg prøver å legge inn en sang på knappe 5MB får jeg opp følgende melding:

"INSUFFICIET FREE SPACE IN WALKMAN".

 

Hva er det for noe tull?? Hva skal jeg gjøre?

 

Har prøvd resett-knappen bak, men uten hell.

 

Ingen som har vært borti noe lignende?

Kan ikke spille av musikk på den heller da denne feilmeldingen dukker opp: "NO SONGS AVAILABLE FOR PLAYBACK. PLEASE CONNECT TO COMPLIANT SOFTWARE OR DEVICE AND TRANSFER SONGS"

 

Har brukt mp3-spilleren svært sjelden. Mest på trening enkelte gang. Nekter å tro at den er skadet. Men er programvaren skadet? Dette skjedde etter at jeg prøvde å legge inn ny musikk via laptopen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...