jeg_lyver_mye Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Jeg hadde så nydelig forhåpninger til dette spillet. Men... jeg ble litt skuffa! Det er egentlig bare stemninga jeg syntes ikke var så bra som i SA! I SA tok fram moped min... satt på country music.. og kjørte i ørken... fjellene.. Hadde det moro på fjellet! Mens jeg hørte på country og koste meg. I SA er det liksom han fra øst europa som virker så kjedelig. Syntes negerne virka en smule mer spennde også. Missiona følte jeg var litt mer kjedelig i 4ern. Mer utfordrende ting i SA! Jævla flya og prakket som du sleit så jævli med. Flere som føler dette? Eller er jeg alene her også Takk!
LordArgh Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Jeg syntes negrene ødela stemninga helt med alt gangster-tullet sitt.
Grindal Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Enig med deg, nevoscript! Er ikke helt det samme... Savner et litt større brukerområde også. Jeg savner mest mest flyvinga med Nevada'en over ørkenen...Gode minner
morgan_kane Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 har bare prøvd sa og vc. vc hadde bedre handling, men lite plass å boltre seg på. sa hadde mye plass og boltre seg på, men ikke like god handling. det som eg syns trekk sa enda meir ned e at det va for mye småtteri å gjøre, sånn som å gå å spise og trene, altfor tungvint for en som vil ta det med ro og spille.
Laland Skrevet 14. september 2008 Skrevet 14. september 2008 Altfor lite å gjøre i IV. Skulle vært ihvertfall ett dusin oppdrag alà "skyt alle duene". Det er morsomt nok å spille IV, men jeg vet ikke helt hvorfor jeg skal spille det fremfor feks. Saints Row.
TheKims Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 Ble også skuffet. Hadde nåkk litt for store forventninger. Syntes missions ble alt for ensformige. Savner san andreas der + at man kunne bruke timesvis på å bare kjøre tull.
Kexxy er sexxy! Skrevet 15. september 2008 Skrevet 15. september 2008 San andreas multiplyer + CrazyBob's Cops and Robbers = Win.
Alinoe Skrevet 16. september 2008 Skrevet 16. september 2008 Jeg syntes negrene ødela stemninga helt med alt gangster-tullet sitt. Eh, var ikke det poenget med spillet? Blir litt som å si at Gudfaren var rævva fordi alle skulle drive og være i mafiaen...
jeg_lyver_mye Skrevet 16. september 2008 Forfatter Skrevet 16. september 2008 Jeg syntes neger greiene var morsomt jeg ! Men det er vel forskjellig! Nynazister spiller vel ikke SA...? Og så syntes jeg stemmene i spillet var artig! Gud jeg savner det spillet ...
dannad Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 GTA: San Andreas var bedre enn GTA IV synes jeg. Selv om GTA IV har bedre grafikk og er et særdeles kult spill, er det ikke nok til å matche San Andreas' frihet, muligheter og natur. Å fly over ørkenen, kjøre ATV gjennom skogene, cruise landeveiene med en Harley, hoppe i fallskjerm... gode tider, gode tider
Rikky Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Jeg synes begge har sine klare fordeler: Gi meg GTA IV: San Andreas, så er jeg fornøyd.
The Avatar Skrevet 17. september 2008 Skrevet 17. september 2008 Er også litt skuffa over at dei to eit steg tilbake med GTA IV. San Andreas hadde "alt", fly, sykklar, fallskjer, jetpack, ørken, fjell osv. Eg forstår at dei ville gjere GTA IV meir realistisk, men sluttresultatet blei ikkje heilt bra. Sjølv om det er realistisk med færre våpen så er det fortsatt litt urealistisk at Nico kan ha både pistol, rifle, automatgevær, granater og rpg på innerlomma. For ikkje å snakke om at alle våpen, medkits, armor og duer lyser raudt. Egentlig når eg tenker meg om så er GTA IV meir likt GTA III med oppgradert grafikk en det er likt GTA:SA. Grafisk sett så er GTA IV mykje beire, og bruken av GPS, mobiltelefon og taxiar gjer spelet litt meir brukarvenlig. Men eg savner å kunne flyge over ørkenen, basehoppe ned frå høge byggningar og bruar, eller å ta sykkelen fatt visst eg berre skulle eit par kvartal ned i gata. Ellers så likte eg også betre slik det var i GTA SA at du kunne sjå på statestikken til karakteren din og at du fekk opp melding om kor langt du hoppa/bremsa/osv. Eg synes også at det å jakte på duer var ei dårligare løysing en å tagge over andres taggs. Grunnen til dette er at det ikkje er noke spor igjen frå dei duene du har tatt, så visst du får eit hint om kvar ei due er så har du ingen måte å vite om du har tatt dua før eller om du rett og slett berre ikkje finner den. I GTA SA var det mykje enklare, der lette du fram til taggen og var den grønn så hadde du tatt den før.
Daily-Drifter Skrevet 22. september 2008 Skrevet 22. september 2008 (endret) Grafisk sett så er GTA IV mykje beire jeg får ikke dette til å stemme, gta iv har meg bekjent kun kommet til to utdaterte konsoller og grafikken er middelmådig og fpsen er aaaltfor lav. GTA sa kjører jeg på full grafikk med full view distance i 1920*1200 med max flyt. For meg er SA overlegent på alle måter. Ble så skuffa av det her, trodde først det var xboxen min det var noe galt med. edit: når er ikke grafikk det aller viktigte i et sandboxspill, men det har en del å si for troverdigheten, det jeg synes gta4 feiler mest på er at vi har mistet så mange muligheter, og det var det som holdt på gamers tror jeg, ikke bra storyline eller kule missions. Endret 23. september 2008 av Daily-Drifter
Alinoe Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Hvis PS3 og X360 er utdaterte konsoller, hva er da en kurrant konsoll?
Daily-Drifter Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Husk at 360 snart er 4 år gammel, ps3 leverer ikke noe mer ytelsesmessig og havner i samme kategori. Når konsollene sliter med å holde brukbar fps på lav oppløsning mener jeg de begynner å bli utdatert. Jeg venter på neste generasjon, og koser meg med pc som gruser de i mellomtiden.
Alinoe Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Pc-gaming og konsoll-gaming er to vidt forskjellige ting. Syns grafikken på PS3en min koblet opp mot en 40" HDTV er helt nydelig. Du får synes hva du vil.
Hotel Papa Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 Jeg synes begge har sine klare fordeler: Gi meg GTA IV: San Andreas, så er jeg fornøyd. QFT! Ble som mange andre her, skuffa over spillet. San Andreas hadde en stemning som jeg sjeldent har opplevd i noen andre spill.
Daily-Drifter Skrevet 23. september 2008 Skrevet 23. september 2008 (endret) Pc-gaming og konsoll-gaming er to vidt forskjellige ting. Syns grafikken på PS3en min koblet opp mot en 40" HDTV er helt nydelig. Du får synes hva du vil. Dette har ikke noe med synsing å gjøre men en ren objektiv observasjon. Endret 24. september 2008 av Daily-Drifter
Spelaren Skrevet 24. september 2008 Skrevet 24. september 2008 De to konsollene begynner å dra på åra, og dersom Rockstar skal følge samme resept som med GTAIII-serien blir det eit par utgivelser til med dagens konsollgenerasjon. Og med det også porta spel over til PC-plattformen, med utdatert grafikk og tvilsom bruk av filtre, pop in og dårlig optimasjon. Kanskje Rockstar bør utvide samarbeidet med Steam, samt utvikle først til PC for deretter å skalere ned til konsollene? Å skylde på dårlege salgstall for PC blir for dumt når det einaste me får er dårlege porter, eit halvt år for seint...
Daily-Drifter Skrevet 25. september 2008 Skrevet 25. september 2008 (endret) er så enig så enig... gta sa på ps2 var jo skam grafikk og flytmessig edit: spesielt når man ser hvor bra spillet egentlig er med skikkelig hw Endret 25. september 2008 av Daily-Drifter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå