Gå til innhold

Fortiden eksisterer ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..og nåtiden opplever vi alle sammen akkurat NÅ men ikke den samme nåtiden såklart da vi oppserverer nåtiden fra hvert vårt sted..... fasinerende! he he.

 

Likte denne jeg:

Maa desverre si at dette er en traad der ingen kan ha feil, alle kan komme med en teori som ingen kan motbevise. Nice ^^
Lenke til kommentar
Tid er bevegelse (i atomer og mindre).

Fortiden er "atomene" i den posisjon de var för

Framtiden er "atomene" i den posisjonen de kommer til a ha.

 

Min teori, ingen kan si jeg ikke har rett, ihvertfall per dags dato. Nuff said ^^

Ja, det er slik vi definerer det.

 

Men i motsetning til hva en del tror eksisterer ikke tid i den forstand at det er mulig å ta tidsreiser. Isåfall måtte man vært i en "boble" og reversert alle atomene i universet foruten om de inne i "boblen".

 

Alt som skjer i universet, fra start til stopp, kan sammenlignes med en stor kjemisk reaksjon. Du kan ikke stoppe den, og du kan bare sette "benchmarks" for hva som skjedde når. Du kan ikke stoppe den og gå tilbake.

For hvert sekund man tenker skjer det millioner av milliarder av ting her på jorden. Skal man kunne reversert alt og gått tilbake til fortiden?

Nei tror ikke det. Tror heller ikke det er mulig i "framtiden", men hvem vet om eksemplet mitt over plutselig blir mulig?

 

Dette er noen av grunnene til at jeg mener tid ikke eksisterer. (om folk skjønner)

Lenke til kommentar
Men i motsetning til hva en del tror eksisterer ikke tid i den forstand at det er mulig å ta tidsreiser. Isåfall måtte man vært i en "boble" og reversert alle atomene i universet foruten om de inne i "boblen".
Dette er vel umulig siden atomene du har i foten kan ha vært de som var en del av f.eks Leonardo Davinci´s hjerne, og paa den maaten ville alt ha blitt rotet til.
Lenke til kommentar
Men i motsetning til hva en del tror eksisterer ikke tid i den forstand at det er mulig å ta tidsreiser. Isåfall måtte man vært i en "boble" og reversert alle atomene i universet foruten om de inne i "boblen".
Dette er vel umulig siden atomene du har i foten kan ha vært de som var en del av f.eks Leonardo Davinci´s hjerne, og paa den maaten ville alt ha blitt rotet til.

Ja. Har ikke nevnt konsekvensene.

Hva om man ødela for ens egen eksistens også? Hadde det gått ann?

 

Angående tidsreiser er det millioner av paradokser som hindrer det i å kunne skje.

 

Det burde vel kanskje også eliminere en del teorier om at "fortid-nåtid-framtid" eksisterer slik samfunnet tror.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...