Gå til innhold

Her er de nye Ipod-ene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt spent på iTunes 8, og håper virkelig at det er raskere enn den elendige versjonen jeg sitter på nå.

Lurer også på hvorfor de alltid må dille og dulle med utseende på nøyaktig samme innhold i stedet for å faktisk oppdatere den middlemådige lydkvaliteten slik at vi får ordentlig glede av spillrene. Det er tross alt musikksikkspillere, først og fremst.

Lenke til kommentar

Jeg har forståelse for at Apple ikke ønsker at folk skal høre på (gratis) radio men heller kjøpe musikk via iTunes, men det er jo helt latterlig å ikke inkludere noe så banalt enkelt som en radio nå idag.

 

Ikke tar det noe plass og ikke koster det noe av betydning å gjøre det, det er med andre ord en helt bevisst utelatelse av en funksjon som selv den billigste mobiltelefon har hatt i årevis.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar
Jeg har forståelse for at Apple ikke ønsker at folk skal høre på (gratis) radio men heller kjøpe musikk via iTunes, men det er jo helt latterlig å ikke inkludere noe så banalt enkelt som en radio nå idag.

 

Ikke tar det noe plass og ikke koster det noe av betydning å gjøre det, det er med andre ord en helt bevisst utelatelse av en funksjon som selv den billigste mobiltelefon har hatt i årevis.

Apple har jo en radio-remote dings om det er alfa og omega :)
Lenke til kommentar

Fint at de slipper en firmware som fikser bugs, 3G-ytelse osv. Men gi oss nå en mulighet til å skru av den he****** predictive/T9 ordboka mens man skriver. Det er utrolig irriterende å skrive en mail eller innlegg på engelsk, for så å måtte "X'e" ut de norske forslagene hele tiden. Stavekontrollen gjør også text input betydelig tregere (bare sammenlign med iPhone 1G).

 

Gleder meg til ny fw update da så klart, spesielt dersom batteritid og 3G-dekning blir bedre.

 

Edit: Jeg håper også det snart kommer en mulighet til å "skinne"/endre theme på iPhone's menyer (slik som SummerBoard kan på jailbreaka iPhones). Begynner å bli passe lei av standard-themen til iPhone nå. :)

Endret av dekar24k
Lenke til kommentar
Til dere som leser her nå: Har fra før en ipod classic, 60GB. Denne funker for så vidt greit, men jeg synes den er noe stor og klumpete å ta med meg. 60GB er dessuten alt for mye plass, får ikke brukt en brøkdel engang (dog uten videoer). Vurderer derfor å la denne bli en ekstern HDD.

Tenker det motsatte jeg. Har nå en 80GB Classic som allerede er fylt opp med 50GB musikk + film.

Da får jeg 40GB ekstra for 2000kr. Får se da hvor lenge de resterende 30GB varer.

 

Radio er jeg vel egentlig enig i, men takket være den automatiske podcast nedlastningen til iTunes slipper jeg å tenke på det, og kan høre på de akkurat når jeg vil. Så radio savner jeg ikke sånn egentlig alikevel.

 

Får ikke installert itunes :hmm:

Fungerer som fjell her.

Kommer sikkert til å disable den Genius saken ganske fort :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...