Gå til innhold

Her er de nye Ipod-ene


Anbefalte innlegg

Hallo? Creative Zen er rimelig primitiv sammenlignet med iPod touch, og det er iPod nano som er sammenlignbar:

iPod nano 8GB: 1090 kr

Zen 8GB: 900 kr

 

Et par hundrelapper ekstra for en penere, mer solid, brukervennlig og bedre spiller som tar opp halve plassen i lomma synes jeg er rimelig. Dessuten så er det jo kjekt for noen med en mp3-spiller som ikke er bundet opp til Windows da... ;)

 

 

Hvor fikk du prisen 1090 på nano fra?

Jeg hentet noen priser fra komplett:

 

http://www.komplett.no/k/kcp.aspx?sku=340377&sku=340035

 

ipod nano: 1500

crative zen: 900

 

Og hvis du lister billigste versjon av ipod må man liste billigste versjon av Zen og:

 

http://www.netonnet.no/?iid=no111929 : 799

 

 

 

- Penere spiller... hvorfor skal egentlig MP3 spilleren være pen? Og hvorfor er ikke Zen pen?

 

- Mer solid, det er mulig, men jeg planlegger ikke å kaste den i bakken.

 

- Brukervennlig? Du mener alt styret med å bruke itunes til å overføre filer? Nei, den er ikke mer brukervennlig.

 

- Bedre spiller? omg, det var jo ett godt argument... Hva mener du med bedre spiller? Hvis det er lyden du sikter til tar du grådig feil, da lyden på Zen er bedre enn på ipoden.

 

- Kjekt å ha noe som funker fint utenfor itunes kanskje? 93%(elns) av kundemassen bruker vel windows så...

 

 

 

 

 

+ Skjermen på Zen er større.

 

+ Støtte for SD kort. dvs. veldig billig utvidelse av plass og evt. bruke minnekort du bruker til mobilen.

 

+ Radio

 

Jada, noen vil ha Volvo, noen vil ha Mercedes. Noen vil ha strikkegenser laget av mor, noen vil ha Armani, og noen vil ha IKEA-kjøkken, noen vil ha HTH.

 

Smak og behag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor fikk du prisen 1090 på nano fra?

Apple.no

 

 

Har selv bestilt den nye Nanoen. Er ikke i det hele tatt enig i at den er stygg.

Den er finere enn forrige generasjon, men kanskje ikke helt på nivå med den første Nanoen.

Har tidligere brukt en Creative Zen Nano Plus (som nå ikke fungerer), så dette er ett godt steg opp for meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...