Gå til innhold

Spiller til videoavspilling først og fremst


Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en ny mp3/videoavspiller for tiden, der videoavspilling blir første kriteriet. Bør helst ikke være dyrere enn 2-3000. Hva burde jeg velge? Har vurdert

 

Ipod 80/160 GB

Creative Zen 32 GB (evt. X-FI)

iAudio A3 30 GB

Archos (usikker på modell, men ser de har mye forskjellig)

 

Noen tips, evt. noen andre jeg bør vurdere? Vil helst ha minimum 30 gb med plass. Var nesten helt bestemt på Creative, men etter å ha lest en del erfaringer fra folk har jeg blitt usikker på denne, virker som den ofte henger seg opp og er ikke helt optimal.

 

Takker for svar!

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

De to første kan du stryke. Spillere smo trenger konvertert video for å fungere er ikke noe å gå for når video er førsteprioritet. Jeg ville gått for A3, vostok.no har den vel på tilbud til 2600 tror jeg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Har selv tenkt å kjøpe Archos 5g når den kommer

Men vist ikke er så altfor gira på å ha 3G(/hsdpa) så er kanskje Archos 5 et bra valg.

Den kommer i 60, 160 og 250 GB . Den har i tillegg wifi og en veldig bra 5 tommer touchscreen.

Ifølge archos sin nettbutikk koster 60GB og 120 GB ca 3200 norske kroner, mens 250GB versjonen koster ca 3800kr.

Den bruker dra og slipp prinsippet når du skal legge in filer, og den spiller det meste av formater.

Lenke til kommentar

Ja, Archos 5 virker litt interessant, men ser lite med butikker som selger den foreløpig (Pixmania, fransk? Så ikke så veldig mange gode erfaringer med de i prisguiden, så litt usikker). Men ja, iAudio A3 er vel den som virker mest interessant ellers...

 

Takker for innspill! Hadde håpet på å kunne bestille i løpet av uka, så ser helst at det er noe som allerede er ute... Med mindre det definitivt er verdt å vente på noe som kommer om litt.

 

3G er ikke noe must for meg, trenger egentlig ikke særlig annet enn en spiller med litt stor intern disk jeg kan legge film/serier på. Nettverk heller ikke noe must, da bruker jeg heller pc'en.

Endret av ZprMario
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...