Gå til innhold

Er Crysis enda populært?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har tenkt å kjøpe Crysis+ Crysis warhead. men så lurte jeg bare på om Crysis spillerne er enda populært blant Gamerne og fps gamerne og om det er mange som spiller online?

Og hvilken av dere syns er best fps spill av Eneme Territry serien, Call of Duty 4,Battlefield 2,Battlefield 2142 eller Crysis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så mange som spiller det online for øyeblikket, nei, men du finner alltids noen servere du kan spille på. Noe grunnet dårlig multiplayer-muligheter/bugs. Men Crysis Warhead som kommer om ikke mange dagene inneholder jo en "helt ny" multiplayer del kalt Crysis Wars. Vet ikke om den kommer til å endre noe på aktiviteten utover, men i begynnelsen vil jeg tro det blir noen folk å se.

Skrevet

Crysis prøvde å være revolusjonerende og nyskapende. Desverre er det veldig lett å feile når man prøver det. Personlig gikk jeg veldig fort lei Crysis. Det kommer nok aldri til å bli noen klassiker. Annet enn at det demonstrerte en ny grafikkmotor så var det veldig middelmådig.

Skrevet

Personlig er jeg veldig glad i Battlefield 2142. Det er alltid mange servere å velge mellom, deriblant norske.

Det er gøy å gruse Titans.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...