Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fake Turbo vor kan man få tak i det`?


andriesa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HAHA Joda folkens.

 

Regna med at folk ville komme til å gå på -TRYNE- når dem hørte om dette innlegge!!!

 

Men grunn er egentlig for at en kompis fortalte meg om denne Fake turbo greie...

 

Ũvist den ikke koste mer en 2-300 kr så hadde jeg kjøpt det bare for å teste på en gammel Golf 2!!!

Lenke til kommentar
du er klar over hvor ekstremt harry og dumt dette er?

 

 

tenker spesielt på den første videoen, det ser og høres helt på trynet ut

 

men for all del, du gjør som du selv vil ;)

 

Enig i at det er latterlig å putte noe slik på bilen. Men du driter deg jo litt ut når du sier den første filmen høres på trynet ut. Lyden høres faktisk helt rå ut, selv om det ser dumt ut.. Ikke noe feil der. Hvis du leser kommentaren til filmen så ser du følgende:

just a fake. Ist not the original Sound, but very cool. The sound is of a toyota supra. And it is NOT an turbo whistler or something else.
Endret av rakanishu
Lenke til kommentar

Takk for de 3 siste svarene, + ja det er faktisk helt rett at trådstarter har en rett til å få et ånkelig svar å ikke masse kommentarer om hvor idiotisk og dumt det ville vært å hatt noe sånt på bilen sin!!!

 

Bare til din informasjon, så du ikke blir skuffa her...

Lyden i den første videoen er IKKE fra en såkalt "exhaust whistler" som er avbildet her, men derimot lyden fra en turbobil som er lagt over den originale filmen.

 

 

Det er faktisk et eksempel for å sammenligne for den saks skyld, bare sånn at du vet det!!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

den filmen er redigert for å selge et totalt verdiløst produkt til noen som vil "prøve"

 

Bygg deg heller et effektanlegg eller sett på et konefilter hvis du skal ha mer lyd i golfen.

 

ps. du reduserer effekten ved å blokkere utblåset med den innretningen.

 

Og @ Sluquet over her, tror du virkelig problemstillingen her er enten bygge ny g60 motor med turbokonvertering til 40 000 eller whistler til 200, men han klarer ikke bestemme seg?

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
den filmen er redigert for å selge et totalt verdiløst produkt til noen som vil "prøve"

 

Bygg deg heller et effektanlegg eller sett på et konefilter hvis du skal ha mer lyd i golfen.

 

ps. du reduserer effekten ved å blokkere utblåset med den innretningen.

 

Og @ Sluquet over her, tror du virkelig problemstillingen her er enten bygge ny g60 motor med turbokonvertering til 40 000 eller whistler til 200, men han klarer ikke bestemme seg?

 

 

Selvfølgelig har jeg ingen planer om å kjøpe nakka sånn dritt til bilen...

 

Har fått en kompis til å mekke et effektanlegg til meg siden han har gjort det et par ganger.

 

Men grunn var bare for å teste for å se om det kunne være noe...

 

No har jeg en Mitsubishi Eclipse GS-T (215H) på handa jeg hadde tenkt å ha som vinter prosjekt!!!

Lenke til kommentar
Selvfølgelig har jeg ingen planer om å kjøpe nakka sånn dritt til bilen..

 

hvorfor lagde du denne tråden da? :tease:

 

 

Det er bare ¨å les så ser du at det har jeg allerede svart på !!! :thumbup:

 

hvor har du skrevet det? hvis du bare skal prøve, så kjøper du det vel til bilen da?

 

 

"¤" HAHA Joda folkens.

 

Regna med at folk ville komme til å gå på -TRYNE- når dem hørte om dette innlegge!!!

 

Men grunn er egentlig for at en kompis fortalte meg om denne Fake turbo greie...

 

Ũvist den ikke koste mer en 2-300 kr så hadde jeg kjøpt det bare for å teste på en gammel Golf 2!!!"¤"
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...