Gå til innhold

- Den Store Far Cry 2 Tråden -


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!!!

 

Leste i et innlegg på youtube at man ikke kan gå i prone/legge seg helt ned på bakken, slik at mage berører bakken. HVORFOR IKKE???

 

Å snipe halvstående er jo tamt da... Og det er jo noen av de kraftige våpnene med 100 skudd som har en slags støtte på seg, akkurat for støtte fra bakken når du ligger nede.

 

Noen som kan bekrefte, eller helst avkrefte dette? :wallbash:

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

De valgte å ikke ha prone fordi de vil at opplevelsen skal være flytende liksom.

Og det er mange groper og vinkler i "afrika" så det hadde ødelagt mye av opplevelsen hvis man skal ligge noen cm over bakken fordi man proner i en oppoverbakke.

De sa også at det holder med crouch fordi AI ser deg ikke hvis du croucher i gress osv.

 

Husker ikke hvilken video jeg så, men det var en interview video på gametrailers da en av spillutviklerne snakker om dette.

Lenke til kommentar

Er generellt fan av å kunne gå prone, men hadde vel ofte blitt til at en ikke hadde sett noe pga høyt gress. Dessuten vil det kanskje være tilnermet umulig å se noen i mp om de ligger så godt skjult. I BF kan en jo prone men siden det ikke er gress av nevneverdig grad så kan en fremdeles finne folk, men det høye gresset i FC2 ville nok gjort det veldig vanskelig.

Lenke til kommentar

Heisann igjen! Har enda et spørsmål jeg:

 

Når jeg spiller Call of Duty 4 multiplayer og prøver å spille med et par kompiser kommer det hele tiden error og må til slutt gi opp. Samme problemet er på GTA IV. Så vet noen om det samme problemet vil være på Far Cry 2? Vet noen hva jeg kan gjøre for å fikse eller forhindre problemet?

 

Vanskelig spørsmål dette, men takker for alle svar uansett! ;)

Lenke til kommentar
Nesten ingen i verden som har fått fingrene i multiplayer delen enda, så er nok ikke noe svar. Hadde ikke skadet om du var litt mer konkret på spørsmålet. Hvilken konsoll forresten?

 

 

Ok, sorry for lite konkrete spørsmål, men takk for bra svar! ;)

 

Konsollen min er PS3! :)

Endret av coolio1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...