Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har kommet forbi internettaktiveringen, men spillet vil ikke starte.. Har prøvd 100 ganger.. Steam boksen " Gjør klar til å starte FM09" kommer opp, så skjer det ingenting...:S Boksen forsvinner og ingenting skjer! Spillet starter ikke..

 

Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre?

 

Jeg har vurdert å avinstallere FM, og installere det på nytt.. Men,da lurer jeg på om koden vil funke på nytt.. Vil den det? Eller er koden da "brukt opp"?

Lenke til kommentar
Jeg har kommet forbi internettaktiveringen, men spillet vil ikke starte.. Har prøvd 100 ganger.. Steam boksen " Gjør klar til å starte FM09" kommer opp, så skjer det ingenting...:S Boksen forsvinner og ingenting skjer! Spillet starter ikke..

 

Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre?

 

Jeg har vurdert å avinstallere FM, og installere det på nytt.. Men,da lurer jeg på om koden vil funke på nytt.. Vil den det? Eller er koden da "brukt opp"?

 

Du må nok bare ha litt tålmodighet. Skjønner at det er jævla surt når man virkelig vil spille...

Lenke til kommentar
Jeg har kommet forbi internettaktiveringen, men spillet vil ikke starte.. Har prøvd 100 ganger.. Steam boksen " Gjør klar til å starte FM09" kommer opp, så skjer det ingenting...:S Boksen forsvinner og ingenting skjer! Spillet starter ikke..

 

Noen som har en ide om hva jeg kan gjøre?

 

Jeg har vurdert å avinstallere FM, og installere det på nytt.. Men,da lurer jeg på om koden vil funke på nytt.. Vil den det? Eller er koden da "brukt opp"?

 

 

Ville bare si at jeg har fiksa det!!:D

 

Installerte spillet på nytt ( ikke via Steam) og så klikka jeg på start knappen - sports interactive - fm09 og da bare kom det opp! En helt utrolig deilig følelse!!!:D

 

Fy **** så glad jeg er nå!!:D

Lenke til kommentar
Cannot run game: Failed to set up graphic system.

 

Jeg vet jeg har rævva skjermkort. Men jeg har alltid kunnet kjøre FM før. Så jeg regner med det er 3d-motoren som fucker det oppe denne gangen.

 

Er det mulig å starte spillet slik at 3D ikke er tilgjengelig ? Burde vel kreve mindre da ?

Kan umulig være så store forskjellen fra FM 08 2D til FM 09 2D ?

 

Har prøvd å kjøre det med 640x480 med visuelle tema deaktivert (høgreklikk-> egentskaper-> kompatibilitet)

 

Hjalp akkurat en kompis som slet med samme feilmelding. Vi installerte denne og etter det fungerte alt fint: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

Lenke til kommentar

Herregud så latterlig lønnssystemet er i Norge.

 

Startet ett spill med RBK, og Iversen står med ukelønn på 15000kr noe som er greit, men nysignerte spillere har helt syk lønn. Dorsin står med 47000kr, og Annan med 110000kr.

 

Og nye spillere vil også ha ei lønn som ikke henger på greip bl.a. er det snakk om 75k til Moa. Merkelig at de ikke har fikset dette enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...