Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Andre som opplever at spillet fryser når man har valgt lag og skal starte kampen? Skjedde x antall ganger i demoen, og nå begynte det jaggu meg i fullversjonen også. =/

 

Ja, skjer med meg også..

 

 

Herregud så mange poeng jeg har tapt på overtid av overtid nå. Hadde jo ledet Premier League om jeg hadde unngått alle de.

 

Ellers er det latterlig at drittlag kan få resultater mot meg bare de har én tulling som kan skyte sånn nogenlunde ok. Da er det jo bare å treffe mål fra 40 meter og den går inn.

 

 

Ja, jeg også! Jeg er Vålerenga og har spilt 4 kamper i serien hittill.. ( 3tap og 1 uavgjort) Jeg har leda både 1-0 og 2-0 i de kampene til vi er på overtid, så scorer motstanderen.. Skjer hver jævla gang uannsett hva jeg gjør!!

IRRITERENDE!

Lenke til kommentar

Jeg har dette lille prinsippet at jeg skal i hovedsak satse på unge, britiske spillere, ihvertfall engelske, når jeg spiller i PL. Dere har ikke tilfeldigvis funnet noen gullkorn i denne gruppen? Får anbefalt Jose Baxter fra Everton. Joe Mattock ser god ut, samme gjør Lualua på Newcastle.

Endret av Ollie2
Lenke til kommentar

Syntes de kunne lagt inn litt ekstra realisme i spillet her..

Alle vet jo at Molde nesten aldri taper på Ullevaal, om det så er Cupfinale eller serie runde!

Og Molde vinner stort sett alltid kampen etter Jazzfestivalen!

 

I spillet så ser det faktisk ikke ut som Molde alltid har hjemmekamp i jazzuka?

NFF har jo spesifikt alltid lagt det opp slik at det er kamp på Aker Stadion under jazzfestivalen?!

 

 

 

Merk at dette var ment som en dårlig spøk :p

 

 

Lenke til kommentar
Ingen som aner hvordan man ber en spiller om å trene på enkelte ferdigheter??

 

Trykk på spilleren du vil trene enkelte ferdigheter med, trykk på "spillerkommunikasjon, trykk på en av de enkelte ferdighetene i listen...

Herlig, to tomler opp! :thumbup:

 

Edit: Var det virkelig dette gamer snakket om da de skrev, "Du kan nemlig be spillere trene på spesifikke ferdigheter, slik som kortpasninger, taklinger og spesielle skudd." ????

Endret av Omar2x6
Lenke til kommentar

Hva skjer med landskamper som blir spilt likt med vanlige klubbkamper? Kunne ikke bruke Gerrard mot United fordi han var på landslagssamling. Samme med Ferdinand, Rooney og de andre for United da. Bare England det var sånn med. =/ Også spilte landslaget selve kampen samtidig som den neste kampen jeg spilte med klubben.

Lenke til kommentar

en meget positiv ting jeg oppdaget i min Leeds-game: Jeg røk ut av ligacupens andre runde mot Wigan, to divisjoner over. Styret var skuffet men "they can understand why the team were knocked out by Wigan"

 

Fint for meg, som pleide å gremme meg over at lille Forest ble slått ut av Chelsea i FA-cupen, og måtte likevel tåle refs fra styret.

Lenke til kommentar

FM har blitt skremmende realistisk. Spiller med Arsenal og laget spiller bortimot slik de spiller IRL. Slår ManUtd 2-1 hjemme, men klarer å tape 0-1 borte mot WBA i en meget slapp kamp. Har også for mange uoverbevisende 1-0-seire (selv om det er poengene som teller). Får bare laget ikke til å fungere, de skaper utrolig lite. Opplever også ofte at den ene spissen spiller midt på treet, mens den andre, oftest Adebayor og Bendtner, spiller helt crap, får rundt 5.5 på børsen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...