Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cannot run game: Failed to set up graphic system.

 

Jeg vet jeg har rævva skjermkort. Men jeg har alltid kunnet kjøre FM før. Så jeg regner med det er 3d-motoren som fucker det oppe denne gangen.

 

Er det mulig å starte spillet slik at 3D ikke er tilgjengelig ? Burde vel kreve mindre da ?

Kan umulig være så store forskjellen fra FM 08 2D til FM 09 2D ?

 

Har prøvd å kjøre det med 640x480 med visuelle tema deaktivert (høgreklikk-> egentskaper-> kompatibilitet)

 

Hjalp akkurat en kompis som slet med samme feilmelding. Vi installerte denne og etter det fungerte alt fint: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

Jeg får ikke instalert det. Virker som jeg MÅ instalere den på samme disk som Windows er instalert. Men siden jeg har oppdatert fra win ME til XP så har partisjonen for lite ledig diskplass. Finnes det en måte rundt dette ? Har rotet rundt og slettet det jeg kan slette + litt til, men mangler fortsatt 100 mb.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Cannot run game: Failed to set up graphic system.

 

Jeg vet jeg har rævva skjermkort. Men jeg har alltid kunnet kjøre FM før. Så jeg regner med det er 3d-motoren som fucker det oppe denne gangen.

 

Er det mulig å starte spillet slik at 3D ikke er tilgjengelig ? Burde vel kreve mindre da ?

Kan umulig være så store forskjellen fra FM 08 2D til FM 09 2D ?

 

Har prøvd å kjøre det med 640x480 med visuelle tema deaktivert (høgreklikk-> egentskaper-> kompatibilitet)

 

Hjalp akkurat en kompis som slet med samme feilmelding. Vi installerte denne og etter det fungerte alt fint: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

Jeg får ikke instalert det. Virker som jeg MÅ instalere den på samme disk som Windows er instalert. Men siden jeg har oppdatert fra win ME til XP så har partisjonen for lite ledig diskplass. Finnes det en måte rundt dette ? Har rotet rundt og slettet det jeg kan slette + litt til, men mangler fortsatt 100 mb.

Det finnes mange program som kan endre størrelse på harddiskene.
Lenke til kommentar

Etter å ha spilt spillet noen timer må jeg innrømme at jeg er veldig skuffet. Synes 3d-motoren er helt ubrukelig, så det første jeg gjorde var å skru den av.

 

Nå får jeg ikke til å ha det slik jeg hadde det på 08. Altså; når jeg spiller kamp bruker jeg å ha på "delt bilde", og når sjangsene kommer bruker det automatisk å gå over til 2d, og tilbake til "delt bilde" når sjangsene er over. Noen som vet hvordan man ordner det?

 

Ellers synes jeg spillet virker mye mindre oversiktelig, og liker ikke layouten generelt. Har allerede oppdaget flere bugs (jeg har patchen, ja), som at det blir urealistisk mange skader, spillerene "fordobbles" i taktikk-menyen, flere tekstfeil etc.

 

09 skulle liksom bli hakket over fantastiske 08 :dontgetit:

Lenke til kommentar
Cannot run game: Failed to set up graphic system.

 

Jeg vet jeg har rævva skjermkort. Men jeg har alltid kunnet kjøre FM før. Så jeg regner med det er 3d-motoren som fucker det oppe denne gangen.

 

Er det mulig å starte spillet slik at 3D ikke er tilgjengelig ? Burde vel kreve mindre da ?

Kan umulig være så store forskjellen fra FM 08 2D til FM 09 2D ?

 

Har prøvd å kjøre det med 640x480 med visuelle tema deaktivert (høgreklikk-> egentskaper-> kompatibilitet)

 

Hjalp akkurat en kompis som slet med samme feilmelding. Vi installerte denne og etter det fungerte alt fint: http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en

 

Jeg får ikke instalert det. Virker som jeg MÅ instalere den på samme disk som Windows er instalert. Men siden jeg har oppdatert fra win ME til XP så har partisjonen for lite ledig diskplass. Finnes det en måte rundt dette ? Har rotet rundt og slettet det jeg kan slette + litt til, men mangler fortsatt 100 mb.

Det finnes mange program som kan endre størrelse på harddiskene.

 

Jeg har instalert Partion magic, men når jeg kjører det kan jeg ikke forandre på mye. Den disken som windows kan jeg verken gjøre større eller mindre (Min og max jeg kan velge er det samme som den allerede er på) Noen tips ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...