Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aktiverte spillet på den bærbare pc'n idag, men til min store overraskelse fryser spillet etter hver gang jeg skal starte kamp. Går det da ann at jeg aktiverer spillet på den stasjonære pc'n min?

 

Btw, har et spørsmål angående cd-keyen, hvordan skiller man mellom "0 og O" For bokstavene og tallene er jo sammenpresset :S

Jeg har akkurat samme problemet. PCen min skal være god nok for spillet! Flere som har dette problemet?

Lenke til kommentar
"Jeg har akkurat samme problemet. PCen min skal være god nok for spillet! Flere som har dette problemet? "

------------------------------

Jepp,men tror jeg fikk løst det ved å kjøre spillet i "Win XP SP2 kompatibel modus".... Jeg har da Vista :)

 

 

Åssen gjorde du det?

Henger meg på den

 

Høyreklikker vel bare på FM ikonet også egenskaper, øverst er det en fane som heter kompabilitet, her kan man da velge hva man kjøre det som. Regner med det er ganske likt i Vista som det er i XP :) Håper det fungerer :)

Lenke til kommentar
"Jeg har akkurat samme problemet. PCen min skal være god nok for spillet! Flere som har dette problemet? "

------------------------------

Jepp,men tror jeg fikk løst det ved å kjøre spillet i "Win XP SP2 kompatibel modus".... Jeg har da Vista :)

 

 

Åssen gjorde du det?

Henger meg på den

 

Høyreklikker vel bare på FM ikonet også egenskaper, øverst er det en fane som heter kompabilitet, her kan man da velge hva man kjøre det som. Regner med det er ganske likt i Vista som det er i XP :) Håper det fungerer :)

 

 

Takk for svar;) Men, det funka dessverre ikke..

Jeg vurderer å avinstallere FM og prøve å installere det på nytt..

I værste fall får jeg bare vente til mandag.. Da får jeg den nye pc'en min :w00t:

Endret av 320_coupe
Lenke til kommentar

Har ikke skaffet spillet enda, mye på grunn av endel Wotlk spilling, men tenkte jeg skulle skaffet det nå..

Tenkte da over Steam siden det er lettest og raskest, men jeg burde kanskje la være skjønner jeg?

 

Og hvordan er det med steam og det og spille på flere maskiner?

Skal da laste ned og redigere på stasjonære for så å legge over på min nye bærbare som kommer løpet av neste uke?

No problem with that?

Lenke til kommentar
"Takk for svar;) Men, det funka dessverre ikke..

Jeg vurderer å avinstallere FM og prøve å installere det på nytt.."

------------------

Kan evt forsøke å slå av 3D visning under instillinger i spillet...mulig det kan gjøre susen også :)

 

Problemet er det at jeg kommer ikke inn i spillet. Når jeg prøver å starte det så kommer den feilmeldinga opp, og spillet vil ikke starte..

Endret av 320_coupe
Lenke til kommentar

Har en kamerat som sliter med samme problemet. Kommer ikke inn. Siden jeg sitter 80 km fra han er det eneste jeg kan gjøre å spørre for han her.

 

Får samme feilmelding som over og han har en pc som sikkert ligger litt under recomended/requirements(som det kanskje het her?) bla 1.24 GHz prosessor, og sikkert 64 mb nvidia skjermkort. Men burde vel være mulig å starte spillet for det?

 

Er snakk om CM(ok FM da), skal ikke kreve mye! :p

Lenke til kommentar

Gamle Championship Manager - serien, nå Football Manager - serien har jo alltid trivdes godt med god prosessor og riktig mengde med RAM!

 

Du klarer fint å kjøre spillet greit nok på et svakere system, slik som FM08 gikk fint på min MSI Wind med en Intel Atom 1.6GHz og 2GiB RAM osv.. Men om du skal kjøre Enorm database, ha full Norsk liga (Tippeligaen + Adeccoligaen + 2. Divisjon) + kanskje ha noen andre ligaer ved siden av igjen så stiller spillet visse krav til prosessorkraft, og ikke minst burde du ha MINST 1GiB RAM.

 

Med den nye 3D-motoren trenger du jo faktisk et halvveis oppegående skjermkort også, og en nokså oppegående prosessor for å få det til å kjøre knirkefritt, men du kan jo alltids kjøre 2D eller rein tekst fremdeles da.

 

1.24GHz prosessor (snakker vi Pentium3 da eller?) er jo såpass gammelt og utdatert, og da snakker vi vell heller ikke mer enn 512MB RAM også et så gamelt GeForce skjermkort? GeForce2 eller GeForce3 detta eller? Da har du en såpass svak maskin at du kan drømme om noen knirkefri 3D-motor hvert fall, og kan jo drømme om at noen større database i spillet skal gå "smooth" heller.

 

Kan jo få et system som drar Football Manager 100% knirkefritt til under 3'000kroner, så anbefaler kompisen din å vurdere en liten oppgradering snart for det der var stusselige saker.

 

 

EDIT:

 

Da var drakter og loger til nesten samtlige lag, ligaer og nasjoner i FM09 lastet ned!

Da skal spillet kjøpes i morgen! Men var litt snaut med facepacks der ute enda? :(

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...