Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt som alt ligger på http://www.fmglive.com/ !

Det er jo i hundre og førti forskjellige pakker da, ingen superpacks eller noe så er bare å smøre seg med god tålmodighet om du skal laste ned alle, for ikke å snakke om når du skal pakke ut alt etterpå! :p

Om det er noe som mangler der finner du det gjerne på FMNorge.com/forum, spesielt forbedrete pakker som har med de norske ligaene er å finne der :)

Skrevet (endret)

Da var første kjøpet unnagjort. Mario Balotelli fra Inter til United for 125 mill (aka hver eneste krone av budsjettet mitt). Sykt talent, visstnok potensiale til å bli bedre enn Rooney ifølge speiderne mine. 18 år og 16 i stort sett alle viktige stats.

Endret av dannybatov
Skrevet
Kan man bruke de facepacks, logo, drakter osv som var til FM 08?

Bildene kan nok brukes ja, problemet er jo at de unike idene som bildene blir knyttet opp i mot mest sannsynlig er blitt forandret siden FM08.

Skrevet

Noen som har fått meg seg hva denne "Data-redigering" greia er for noe?

Først trodde jeg det var Data editoren bare i norsk, men det var det tydeligvis ikke :p

Skrevet

Ifølge FMNorge så kan alt av FM08 grafikk benyttes, ved unntak av skins som vil føre til at spillet kræsjer når du skal spille kamp.

Så er visstnok de samme unike ID-ene osv.. Så er bare å finne facepacks og lignende fra FM08 og bruke de!

Skrevet

Når jeg prøver å starte FM, så skjer det ingenting.. Ingen feilmeliding kommer opp, spillet starter ikke..:S

Jeg har prøvd å restarte pc'en..

Hva skal jeg gjøre?

Skrevet

Cannot run game: Failed to set up graphic system.

Jeg vet jeg har rævva skjermkort. Men jeg har alltid kunnet kjøre FM før. Så jeg regner med det er 3d-motoren som fucker det oppe denne gangen.

Er det mulig å starte spillet slik at 3D ikke er tilgjengelig ? Burde vel kreve mindre da ?

Kan umulig være så store forskjellen fra FM 08 2D til FM 09 2D ?

Har prøvd å kjøre det med 640x480 med visuelle tema deaktivert (høgreklikk-> egentskaper-> kompatibilitet)

Skrevet

Til deg som ikke får starta spillet, så tror jeg det er oppløsninga di. Jeg kan heller ikke starte spillet fordi jeg sitter på en netbook. Foreløpig vet jeg ikke om noen work around

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...