Gå til innhold

CODEX ALIMENTARIUS: Slutten på Mineraler og Vitaminer?


Anbefalte innlegg

"Codex Alimentarius, vitaminer og mineraler. En komplisert sak. Og, etter vår mening, en global trussel mot helsefrihet. Her har vi samlet noen artikler som kan lette forståelsen...kanskje". Jan Klyve Fritt helsevalg

 

http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/res...d=74&type=2

 

 

 

Hvorfor har ikke en slik oppsiktsvekkende sak blitt kastet lys på i media? Når det allerede har blitt drøftet på Stortinget 6.4.4 Codex Alimentarius

 

 

http://www.regjeringen.no/nn/dep/hod/Dokum....html?id=362242

 

Føre- var prinsippet er fortsatt under diskusjon i komitéen for generelle prinsipper. Det er for tiden ingen uenighet i komitéen om viktigheten av forsiktighet, og en samstemt komité tok følgende formulering inn i forslagets generelle del under møtet avholdt i april 2000: «Precaution is an essential element of risk analysis. This is particularly important where scientific evidence is insufficient and negative effects on health are difficult to evaluate.»

 

 

I 2009 december trer Codex ikraft gjennom WTO og vår kjære Gro Harlem Brundtland vil smile for hennes gode arbeid :)

 

Du vil nemlig slite med å få i deg fysiologiske behov som mineraler og vitaminer, om du ikke har en nutrient Drugdealer på holmenkollen. Ifølge Rima E. Laibow M.D vil 2billioner mennesker dø som følge av underærnering.

http://www.youtube.com/watch?v=VmrF9KjlGsc (TAKK TIL YOUTUBE) og denne kjære "Whistleblowern" som antaglivis blir "Suicided" om henne ikke stopper. "make it look like a suicide" du skjønner hvor jeg vil henn.

 

Og det er kun i WTO land hvor denne Codexen fungerer.

 

Hvorfor og hvem vil at hele verden skal ha etiske rettningslinjer på alle menneskers mat`?

Hvis det var vår helse de tenkte på`, hvorfor ta bort våre såre mineraler og vitaminer som holder oss i livet?

 

Vi snakker om genmanipulering av mat, inføring av nye toxiner,smaksforsterkere,kunstige søtningstoff og all hokus pokus for å gjøre maten vår "TASTY" men Biologisk.... Kunstig.... og dødlig farlig.

 

De har nerver til å faktisk prøve å skjule det fra oss, http://i38.tinypic.com/2iwa52u.jpg

 

Ser du sukralose? jeg så det såvidt da jeg tok bildet.. Sukkerfrieprodukter er glimrende tenker jeg og du. Vi kan spise så mye vi vil av det gode uten å bli feitere. Men er det trygt? ikke ifølge uavhengig forskning. Alt industrifinansiert forskning derimot, motsier dette.

 

 

Jeg vil som medlem av fritt helsevalg stå sammen med resten av medlemene og marsjere utenfor stortinget helt til Gro Harlem kommer tilbake i sitt privat jetfly og forteller oss hva faen er det som skal skje? og hvem faen jobber du for? Dere mistet forstanden rundt år 2001.... Da dere i det hele tatt tørte å presentere dette for vår regjering som hysj hysj koder mens dere tiet dem til å holde media av banen.

 

Tror dere kan virklig skjule dette fra oss? Matprodusentene er satans slaver om de tilatter ansatte å modifisere maten vår, mens du og jeg handler på matbutikken og later som ingen ting. Hva kan vi gjøre? dyrke egen mat? Ta over regjeringen? løsdrive demokratiet som kun er en innbilling om at vi faktisk bestemmer rettningslinjene over våre liv`? Det er jo nettop det som har skjedd siden 2001 da de snakket om "generelle prinsipper"

 

Å ikke ta et liv`? å ikke gjøre mennesker syke og svake?

 

Det høres nesten ut som en film...

 

Vi snakker om korrupte sjeler som kun ønsker seg og sine sitt beste ved å spare eller stjele til seg mest mulig Pensjon som de kan leve lykkelige med resten av livet. Champagnen sprudler mens vi spiser MSG og Nudler...

 

2009 december... Tørr Siv Jensen å stoppe det?

 

Eller har Bilderberger Group Kontroll over henne?

Codexbrosjyre_2_1_.pdf

Endret av Armin23
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar

Anbefaler en fransk dokumentar som heter The world According to Monsanto.

 

Denne dokumentaren tar opp historien til ett firma som har som mål å få monopol på mat. Det er disse som f.eks har funnet opp pcb's og roundup eller hva det nå heter. Det siste de har lager er frø eller planter som tåler roundup pga de har blitt genetisk modifisert. Dette firmaet har mange løgner bak seg og hemmeligheter, de har såpass mye innflytelse at til og med myndigheter har holdt ting hemmelig for de og de har fått tillatelse til ting som i dag har skapet problemer. Ting relatert til pcb f.eks.

 

I dag prøver de blant annet å innføre sin genetisk modifiserte mais i Mexico, og dette har de gjort via bakveier i regelverket. Og en katastrofe er i ferd med å skje, disse genetisk modifiserte plantene holder på å ødelegge de naturlige plantene som har bedre kvalitet. Dette er i ferd med å skje i dag, og har skjedd.. Hvorfor dette ikke blir tatt opp viser igrunnen hvordan media prioritere saker, viss de ikke har tatt det opp.

 

Grunnen til at de ønsker å innføre denne genetiske planten er pga de får kontroll, og profitt da disse plantene trenger sprøyting og andre produkter dette firmaet tilbyr.

De har og hatt forsøk på melkekyr, de leker med hormoner osv. Melka i USA holder dårlig kvalitet. Det er mye antibiotika og andre urenheter. Det er og usikkert om denne melka\maten er helseskadelig.

Mye tyder på dette, og dette firmaet gjør en ekstrem god jobb når det gjelder å manipulere informasjon og forskning. Det er mennesker med mye innflytelse og de er smarte.

Men det blir ikke vanskeligere for de å holde på slik når man ser hvor mye penger betyr i dagens samfunn, og hvordan det kan få folk til å prioritere. De er heller ikke så farlig viss dem blir tatt, da man bare må betale en brøkdel av det man tjener på å gi faen.

 

Dette firmaet er så stor at de operer på globalt nivå, og de blir større og større. Det er snakk om et meget suksessfullt firma, men kanskje de er det nettopp pga de kan nesten gjøre hva de vil.

 

Dette er absolutt noe som må få mer oppmerksomhet, viss ikke så skal man ikke se bort ifra at de en gang i fremtiden kan kontrollere mesteparten av maten vi får. Rett og slett monopol på en stor del av matvarene vi kjøper nå til dag.

 

Jeg evner bare litt av det dette firmaet gjør\holder på med. Og det er tvilsomt at alt er offentlig.

Liten morsom ting, til og med professor fra Norge er med litt i videoen. tror det er i universitet i Bergen han holder til, men kan ta feil...

Endret av The_Free_Man
Lenke til kommentar
"Codex Alimentarius, vitaminer og mineraler. En komplisert sak. Og, etter vår mening, en global trussel mot helsefrihet. Her har vi samlet noen artikler som kan lette forståelsen...kanskje". Jan Klyve Fritt helsevalg

 

http://www.fritthelsevalg.org/htmlsite/res...d=74&type=2

 

 

 

Hvorfor har ikke en slik oppsiktsvekkende sak blitt kastet lys på i media? Når det allerede har blitt drøftet på Stortinget 6.4.4 Codex Alimentarius

 

 

http://www.regjeringen.no/nn/dep/hod/Dokum....html?id=362242

 

Føre- var prinsippet er fortsatt under diskusjon i komitéen for generelle prinsipper. Det er for tiden ingen uenighet i komitéen om viktigheten av forsiktighet, og en samstemt komité tok følgende formulering inn i forslagets generelle del under møtet avholdt i april 2000: «Precaution is an essential element of risk analysis. This is particularly important where scientific evidence is insufficient and negative effects on health are difficult to evaluate.»

 

 

I 2009 december trer Codex ikraft gjennom WTO og vår kjære Gro Harlem Brundtland vil smile for hennes gode arbeid :)

 

Du vil nemlig slite med å få i deg fysiologiske behov som mineraler og vitaminer, om du ikke har en nutrient Drugdealer på holmenkollen. Ifølge Rima E. Laibow M.D vil 2billioner mennesker dø som følge av underærnering.

http://www.youtube.com/watch?v=VmrF9KjlGsc (TAKK TIL YOUTUBE) og denne kjære "Whistleblowern" som antaglivis blir "Suicided" om henne ikke stopper. "make it look like a suicide" du skjønner hvor jeg vil henn.

 

Og det er kun i WTO land hvor denne Codexen fungerer.

 

Hvorfor og hvem vil at hele verden skal ha etiske rettningslinjer på alle menneskers mat`?

Hvis det var vår helse de tenkte på`, hvorfor ta bort våre såre mineraler og vitaminer som holder oss i livet?

 

Vi snakker om genmanipulering av mat, inføring av nye toxiner,smaksforsterkere,kunstige søtningstoff og all hokus pokus for å gjøre maten vår "TASTY" men Biologisk.... Kunstig.... og dødlig farlig.

 

De har nerver til å faktisk prøve å skjule det fra oss, http://i38.tinypic.com/2iwa52u.jpg

 

Ser du sukralose? jeg så det såvidt da jeg tok bildet.. Sukkerfrieprodukter er glimrende tenker jeg og du. Vi kan spise så mye vi vil av det gode uten å bli feitere. Men er det trygt? ikke ifølge uavhengig forskning. Alt industrifinansiert forskning derimot, motsier dette.

 

 

Jeg vil som medlem av fritt helsevalg stå sammen med resten av medlemene og marsjere utenfor stortinget helt til Gro Harlem kommer tilbake i sitt privat jetfly og forteller oss hva faen er det som skal skje? og hvem faen jobber du for? Dere mistet forstanden rundt år 2001.... Da dere i det hele tatt tørte å presentere dette for vår regjering som hysj hysj koder mens dere tiet dem til å holde media av banen.

 

Tror dere kan virklig skjule dette fra oss? Matprodusentene er satans slaver om de tilatter ansatte å modifisere maten vår, mens du og jeg handler på matbutikken og later som ingen ting. Hva kan vi gjøre? dyrke egen mat? Ta over regjeringen? løsdrive demokratiet som kun er en innbilling om at vi faktisk bestemmer rettningslinjene over våre liv`? Det er jo nettop det som har skjedd siden 2001 da de snakket om "generelle prinsipper"

 

Å ikke ta et liv`? å ikke gjøre mennesker syke og svake?

 

Det høres nesten ut som en film...

 

Vi snakker om korrupte sjeler som kun ønsker seg og sine sitt beste ved å spare eller stjele til seg mest mulig Pensjon som de kan leve lykkelige med resten av livet. Champagnen sprudler mens vi spiser MSG og Nudler...

 

2009 december... Tørr Siv Jensen å stoppe det?

 

Eller har Bilderberger Group Kontroll over henne?

Lenke til kommentar

Hva er problemet? At vi ikke får lov til å stappe i oss enkelte piller, og at vi vil dø som følge av det?

Fint om du kunne konkretisert dette her og kanskje kommet opp med noen gode kilder som ikke forkaster all vitenskap som motsier sine meninger.

 

 

For øvrig, helse i pilleform er dyrt, "og det er HER det begynner å bli skummelt, og man aner en bakenforliggende agenda." :p

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 6 måneder senere...
Du vil nemlig slite med å få i deg fysiologiske behov som mineraler og vitaminer, om du ikke har en nutrient Drugdealer på holmenkollen. Ifølge Rima E. Laibow M.D vil 2billioner mennesker dø som følge av underærnering.

 

Morsomt at det vil dø flere mennesker enn det det finnes på jorden da :)

 

Morsomt at det er forskjell på "two billions" på engelsk og to billioner på norsk...

 

Jeg oppfordrer flere til å lese om dette. Det er en reell trussel for helsen vår og dersom du ikke forstår dette bryr du deg ikke om helsen din, det tør jeg å påstå.

 

Slik en bruker nevnte over meg at det ikke vil bli lov å spise piller som dreper deg ønsker jeg bare å få utdypet hva han/henne egentlig mener med dette. Den syntetiske legemiddelindustrien har balletak på naturlegemiddelindustrien og gjør seg klar til å virkelig stramme taket i desember. Patent er nøkkelordet, for naturlegemidler kan ikke patenteres (dersom de tilsvarende virkestoffene ikke framstilles syntetisk).

 

Jeg BUMPER tråden, den må ikke glemmes...

Lenke til kommentar
Jeg oppfordrer flere til å lese om dette. Det er en reell trussel for helsen vår og dersom du ikke forstår dette bryr du deg ikke om helsen din, det tør jeg å påstå.

 

Nei det er det ikke. Det kommer mer og mer forskning på kosttilskudd og de klarer ikke bevise at de har virkning i pilleforum. I mat derimot, er effekten klar. Du kan sikkert bekymre deg over at maten får dårligere kvalitet (hvis du klarer å bevise det), men at man trenger kosttilskudd er bare bullshit, og det er morsomt at konspirasjonsteoretikere liker denne typen piller, ettersom de er skeptiske til alle andre typer piller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...