Gå til innhold

barfoo

Medlemmer
  • Innlegg

    2 706
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

10 516 profilvisninger

barfoo sine prestasjoner

6k

Nettsamfunnsomdømme

1

Hjelpsomme svar

  1. Problemet her er at du kan kaste ut påstander som andre må motbevise. Det er ikkje interessant å diskutere mot den stilen din.
  2. Du insisterer på at ladestasjonen eksisterer i eit vakuum. Det gjer den sjølvsagt ikkje. Det mest effektive er å bruke straumen i det den blir produsert. All lagring har tap. Samtidig har ulike produksjonsmåter ulike profiler, slik at energilagring kan utjamne det - men du vil ha utjamning over så korte tidsrom som mulig. Det fornuftige er altså at utjamninga ikkje er lokal for ladestasjonen, men del av større nettsystem, og at alle produsenter leverer til eit felles nett, og alle konsumenter tar frå samme nett. Då vil du kunne utnytte at vind og sol f.eks. ikkje har produksjonstopp samtidig ofte. Og du vil kunne utnytte at ladestasjoner med solceller i suburbs har anna bruksprofil enn ladestasjoner med solceller i by.
  3. Premisset ditt er altså at kvinner tilhøyrer mannen. Det er litt 1950. Og som sagt misogynt.
  4. Innlegga dine smaker jo lett av misogyni. Kvinner har åpenbart ikkje agens i di verd... Om eg var kvinne ville eg sett på det som litt... usexy.
  5. Bedrifter vil vel stortsett få tilbake MVA, så det er vel irrelevant?
  6. Nei, det er fordi ingenting kan konkurere med jernbane på å frakte store menneskemengder. Tokyo kan ikkje erstatte jernbane med busser; det vil ikkje fungere. Bane kjem i mange varianter, og store jernbanestasjoner er i praksis knutepunkt mellom heavy rail, light rail, t-bane og buss, der systemet som heilheit er avhengig av heavy rail for å handtere mengdene. I tillegg viser jo forskning at skinnefaktoren <https://no.wikipedia.org/wiki/Skinnefaktoren> er ytterst reell; folk foretrekker skinnegåande transport. Så alle som messer om buss ignorerer jo i praksis alle realiteter og forskning.
  7. Stearinlys skal kun brukast under oppsyn, og gjer du ikkje det er det aktløyse som kan føre til avkorting på forsikringa. Om du bruker VVB kun under tilsyn så for all del... kutt ut fast tilkopling. Men eg har ikkje tenkt å sitte oppe klokka to på natta for å følge med på at det ikkje tar fyr. Og vedfyring er strengt regulert, og brannvesenet inspiserer eldstad og pipe regelmessig - langt oftare enn det elektriske anlegget får tilsyn.
  8. Jepp. Men det er ingen andre transportsystemer som kan frakte så mange personer på så lite areal. Det er togstasjoner som har millioner av passasjerer per dag.
  9. Nei, det kan det med all respekt å melde ikkje. Et flirt-sett tar oppunder 400 passasjerer, og kjører fint i 200km/h med en fører. Det er kapasitet som er illusorisk å få til med buss, både mtp. hastighet og kapasitet. Det er ikkje uten grunn at bane er brukt som people mover i så godt som alle storbyer, og det handler om kapasitet. Buss med dedikerte bussveier kan konkurere med trikk og lettbaner, men ikkje med heavy rail og t-bane.
  10. Flytoget leverte bra fordi dei kjørte ensarta moderne materiell på moderne dobbeltspora jernbanestrekning. Det er forholdsvis enkel operasjon sammenligna med kompleksiteten i resten av jernbanenettet.
  11. barfoo

    Brudd på vikeplikt

    Korleis er det å bryte trafikkreglane ikkje grov aktløyse? Og kravet for straff etter vtl er jo forsett eller aktløyse, så korleis kan det foreligge straffeansvar utan (minst) aktløyse?
  12. I så fall ut frå reguleringsplan e.l., og ikkje for å oppretthalde eit monopol.
  13. Korleis er eg og andre interessent? Kva interesser har vi i prisen som du ikkje har? ...vel, vi bruker mindre av utgiftene våre på mat enn t.d. svensker, så det er vel ikkje heilt urimeleg konklusjon? Dette er så teit at du umulig kan tru på det sjølv. Det som er fullstendig åpenbart er at du ukritisk kaster ut påstander som gjer agendaen din veldig åpenbar. Også er du frekk nok til å bruke navnekalling mot folk som påpeiker det.
  14. Nei, du kan kaste ut påstander fullstendig uten dokumentasjon. Gotcha.
×
×
  • Opprett ny...