Eddie_Peddie
Medlemmer-
Innlegg
1 260 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Nylige profilbesøk
3 811 profilvisninger
Eddie_Peddie sine prestasjoner
572
Nettsamfunnsomdømme
-
Xos 5.0 var iallfall basert på Android. Om nye er basert på Android vet jeg ikke.
-
Enig, det er ikke noen særlig engasjerende greie. Synes det er kulere med skøyter i kilt og sekkepipe. Roinga virker mer som laget for å bli noe viralt enn en fotballting. Men det sagt så har jeg ingenting imot at folk hopper på og blir med. Kjør på, selv om det ikke appellerer til meg noe særlig
-
Some den over sier. S25 FE er en billigere variant av s25, men med større batteri og raskere lading enn s25. Prosessor og annet er tregere, da den også benytter Samsungs egen Exynos prosessor. Den som brukes der er treg.
-
Her er en kode til et skin eller noe for 007 first Light fra en coca cola konkurranse. Er gyldig kun en gang. G2CPW-PW42J-HFQP3-K9W4Y-Y77YZ
-
Japan. Driftingen sitt hjemland. Kule biler. Og ikke for mye kjedelig simulator kjøring. Blir mitt første Horizon spill, og japan temaet er noe som er grunnen til att jeg hopper på. Og mangelen på nytt bra needforspeed. Har prøvd med granturismo etc men det blir for for dørgende kjedelig att det er til å spy av. Så ska kose meg med dette på tirsdag. Alltid elsket Horizon spillene. Forza motorsport er derimot ikke min ting. Japan blir også fantastisk.
- 4 svar
-
- 1
-
-
Eh what? Glemt hvordan man spiller på en kontroller? Høres vel egentlig ut som meg hver gang jeg skal spille med tastaturet🤣 Hvorfor i h må jeg ned til "space" for å hoppe. Det er knapper overalt som har en funksjon og der føles som en heltidsjobb å huske hvilke knapper spredt utover skjærefjøla som gjør hva. Datamus er helt fint å spille med, så den er din, men for meg blir tastaturet helt på tryne innviklet nå for tiden 😅
-
Id-merking av hund OG katt blir påbudt
Eddie_Peddie svarte på Tussi sitt emne i Dyrehold og kjæledyr
En chip endrer ikke noen lidelse, men den kan hjelpe med å finne ut om noen eier katten som virker å bortkommen. Kanskje er det naboens katt eller kanskje en katt som har forvillet seg og noen leter etter. Rett og slett det gjør ting enklere. I tillegg vil en lovpålagt chip forhåpentligvis gjøre det lettere å definere en katt uten chip som eierløs og dermed forenkle arbeidet for organisasjoner som tar inn eierløse katter. Idag regner Mattilsynet og katteorganisasjoner en katt som eierløs om den tas inn og er uten chip og eier ikke kan lokaliseres, men juridisk kan fortsatt en eier komme å hente den. Så det er nok mest av alt forenkling for å kunne hjelpe katter som potensielt er i en situasjon som kan føre til lidelse for dyret. I tillegg så kan det hjelpe mot at folk som får katt fordi ungen har veldig lyst på en kattunge og etterpå går.aøle lei den, fra å skaffe seg en katt.- 148 svar
-
- 3
-
-
Id-merking av hund OG katt blir påbudt
Eddie_Peddie svarte på Tussi sitt emne i Dyrehold og kjæledyr
Dette er sjekket. Også lagt ut etterlysninger og har funnet "eiere" på to av dem. Ingen av dem var chippet, en var kastrert (hvor jeg fant eier som ikke ville ha den tilbake da den forsvant for flere år siden, gått videre i livet, nye dyr, famile, flyttet etc). En tilhører en person med egne problemer relatert til rus, personen vet hvor katten er, sier den skal hentes, men gjør ingenting. Dette er rapporter til Mattilsynet og jeg er i kontakt med organisasjoner men de kan ikke ta inn en katt med eier uten samtykke fra eier eller via Mattilsynet. En var en kattunge som dro bakbeina etter seg grunnet utsultet. Cirka 2-3 måneder gammel, ingen chip. Ingen som har meldt savnet og ingen som har kommet tilbake på mine etterlysninger etter eier. Var vill, men ble utrolig lett tam, så kan tyde på iallfall en eller annen form for kontakt med mennesker. Naboer kjente ikke til katten og den var sykt og medtatt. Litt antibiotika og mat så fungerte bakbeina normalt igjen.- 148 svar
-
- 1
-
-
Id-merking av hund OG katt blir påbudt
Eddie_Peddie svarte på Tussi sitt emne i Dyrehold og kjæledyr
Nei, men kun folk som har råd til å ta vare på dem. Ta deg en tur til en av de frivillige organisasjonene og se hvordan det går når folk ikke trenger å gjøre noe særlig, det er alltid fullt med ventelister, vertsfamilier osv som må ta seg av dyr som andre bare ga opp. I tillegg en haug med katter som noen faktisk savner men siden aldri chippet så finnes heller ikke eier. Katter like å utforske og havner iblant langt bort da de for eksempel har sneket seg inn en åpen bildør og gjemt seg når eier av bilen kommer. Personlig har jeg tatt inn 3 katter fra gata, og har to utendørs som ikke er mine men som jeg tar til veterinær, gir mat, ormekur og flåttmiddel. De to siste hadde fått vært inne dersom de hadde gått sammen med de tre andre, men det blir bråk. Om vinteren fikser jeg opphold i et rom på kalde dager. 4 av kattene hadde eiere før som enten har kastet dem ut eller flyttet ifra dem. Har vært i kontakt med tidligere eiere. De to som er ute venter på plass hos en organisasjon men det kommer alltid opp andre katter som har det mye verre enn disse to som faktisk blir tatt vare på selv om det beste hadde vært en plass de kunne oppholde seg innedørs når enn de måtte ønske. De har også noen isolerte kasser på terrassen hvor de kan oppholde seg når de vil.- 148 svar
-
- 1
-
-
PlayStation 5 blir mye dyrere
Eddie_Peddie svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Som har virket så bra de gangene noen har prøvd det. Spill strømming har flere problemet utenom lag. Den mest opplagte er at en virtuell konsoll i et server rack vil være dyrere en en vanlig PS5, server hardware er mye dyrere en forbruker produkter. Så kunder som spiller mye vil koste dem penger om du ikke betaler pr time eller lignende. Utenom den økonomiske biten som jeg ikke gidder å sjekke opp, så har Xbox streaming virket helt ok. Ikke optimalt, men i nøden har jeg testet det via Xbox appen på Samsung tv og det er helt ok. Spilte også online og ja merker forsinkelsen men jeg gjorde det bedre enn jeg forventet. Enkeltspiller var helt innafor. -
Btw er det snakk om Starfox som type fly rundt eller type det spillet Rare laget for Nintendo til gamecube. Jeg savner Starfox adventures😅
- 12 svar
-
- 1
-
-
Snes var dyrere og ikke relevant for OOT. 699 var standard pris på n64-spill. Det vet jeg veldig godt, etter uendelig med forhandlinger med foreldre. Det var nok litt variabelt med den prisen. Husker snes og meda drive var sykt dyre spill, noen kostet over 1000 lappen. Men også n64 var en del dyrere enn spill på PlayStation. Kostet ofte opp mot 900 kroner. Men her var det veldig variabelt etter hvor man kjøpte spill til N64, mange kjøpte på leketøysbutikker i den tiden og der var de som regel høyere priset. Sånn Spiderman nivå.
-
Avslørte et hav av Fable-detaljer
Eddie_Peddie svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Jeg har troen når det er playground games. Hadde hatt mindre troen dersom Moleynux og hans gamle lionhead fortsatt hadde stått for serien. -
– Voksne kan begynne å gråte
Eddie_Peddie svarte på Spillredaksjonen sitt emne i Diskutér artikler (Gamer.no)
Minna om noen greier som var i Sandnes for flere år siden i den gamle kinoen der.- 7 svar
-
- 1
-
