Gleder meg til å se mer.
Eneste jeg håper på med The Witcher 4 er at kampsystemet blir litt mer underholdende. Det er funksjonelt i The Witcher 3, men ikke noe mer. Etter min mening, i hvert fall...
More-derlands. Ikke nødvendigvis en dårlig ting. Det pleier å gå 5-7 år mellom hvert mainline-spill, så da kan jeg tåle at det ligner litt på forgjengeren men med bedre grafikk.
Men jeg synes ikke at de nye heltene stikker seg særlig ut. Det begynner kanskje å bli vanskelig å gjenoppfinne det hjulet hver gang de lager et Borderlands?
Elsker Capcom-renessansen. Måtte den fortsette å vare! Det originale spillet så allerede vakkert ut på PS2, så jeg er virkelig spent på hva de kan få til på mer moderne maskinvare.
Eneste som er synd med annonseringen er at det sikkert ikke blir lansert før om 3-4 år.
Dette så utrolig kult ut! Og kjekt at Naughty Dog lager noe som er litt mindre deprimerende igjen.
(Ikke ment som kritikk av The Last of Us. Har ingenting imot deprimerende og mørke settinger)
Tja. Det kan være flere ting. Kreative uenigheter, arbeidsmiljø eller at han og familien ville flytte.
Men det er interessant at han dro til The Initiative istedenfor Crystal Dynamics (som han har jobbet for tidligere). Det kan jo tyde på at han fikk et godt tilbud fra Microsoft.
Tenker det er på tide med en egen tråd for Series X nå. Jeg kommer til å pusse opp tråden underveis, men jeg slenger med annonseringstraileren og et faktaark inntil videre: