Ja, man kommer vel unna om man har eget aggregat eller batteribank med litt ytelse/størrelse, men som nevn før, jeg foretrekker at bilen er batteribanken, og jeg slipper å drasse på en tung klump som spiser av både plassen og nyttelasten, og dessuten medfører en viss mer-fare ved en ulykke. I tillegg til at jeg tipper batteriet på bilen overlever inntil flere slike batteribanker over tid, spesielt om man ikke er så flink å passe på at de ikke utlader seg helt.
Jeg har jo faktisk Kona per i dag, og selvsagt ser jeg problemet med slik det er med den, men jeg synes faktisk det fremdeles er mye hjelp i den. Og i nyeste Kona, så har den visstnok fått skikkelig HUD.
Jeg vet man fort får 3.parts-løsninger til Teslaer, men de vil nok i stor grad være langt mer "jalla" enn den på gamle Kona, da de ikke er integrert med bilen i samme grad. Når man får satt opp den i Kona eller andre biler skikkelig, så synes ihvertfall jeg at det er overlegent i forhold til "et liv uten HUD". Men forventer jo selvsagt at en original HUD til Tesla (selv om det blir et tillegg man kan kjøpe eller la være), vil være mer på høyde med HUD som man får i Volvo, BMW, Audi og MB.