Gå til innhold

Kulturo: Aaron Eckhart vil ha mer Batman


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syntes nå TDK handlet veldig mye om Two-Face jeg. I en tredje film håper jeg The Riddler får en eller annen rolle, om de ikke

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
recaster Jokeren
. Må ha en som kan jage Batman fra skanse til skanse i et kjapt tempo, og hvor Batman må ta i bruk sine detektivegenskaper.
Lenke til kommentar

Hadde elsket mer Eckhart! Two-Face var sykt dramatisk i filmen! Snakk om mørk!

 

Men ellers hadde jeg likt å sett Batman sloss mot en mer krevande skurk enn alle disse psykopatene uten muskler. Han tar jo bare et par slag i tryne på dem og de er nede....

 

Deadshot hadde passet perfekt til en neste film. Og har et meget passende story og stemning som faller glatt inn i Batman filmene. Batman sleit sikkelig med han. Deadshot er foresten med i filmen Gotham Knights animasjons filmen.

 

Men det hadde vært kult med noe mer "overdrevet" skurker. Bag O'Bones, hadde vært rått!

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

ehh, døde ikke dent på slutten der???

 

 

Nei, det fikk vi ingen bekreftelse på. Han bare lå der. Var sikkert bevistløs eller i koma eller noe sånt. De klarer altid å komme med en eller annen grunn at han overlevde.

 

Personlig tror jeg han ligger for døden og er sikkert oppkoblet til maskiner i sykehuset og blir matet via rør i neste film vi ser han. Og dette er bare med på å øke hans hat til Batman.

 

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...