Gå til innhold

Ukens nettutgivelser (uke 28) (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanken er for all del god den men i underfora både på Microsoft og Sony så blir det nevnt om ukas utgivelser og eventuelle linker på disse på de respektive fora. Føler kanskje da att det blir å diskutere de eventuelle nyheter som kommer på XBL og PSN to ganger men kunne vært en god ide for de andre plattformene som du nevner. Eventuelt kan vi lage en avstemmning om vi ønsker å ta med PSN og XBLA om ukes oppdatering som dere skriver om slik som i denne artikkelen.

Lenke til kommentar

Dette var en flott idé. Leser tek.no hver dag og bruker både steam og playstation network. Da er det greit med en oppsummering av ukas nedlastinger og linker til spillene dere snakker om, eksempelvis Imortal Cities på steam. Keep up the good work. :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg synes dette er noe kjempeflott dere må fortsette med. Jeg kjøper ingen PC-spill i butikk lengre. Det er kun Steam (evt. GamersGate) som gjelder nå. Klart jeg går glipp av en del spill når jeg har den holdningen, og derfor synes jeg det er flott at dere har denne spalten. Får nesten håpe at dere slutter å skrive om dette når alt har gått på nett! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...