Gå til innhold

Ekspedisjonen i vann


Anbefalte innlegg

Skal fortelle dere planen :ph34r:

 

Oppe ved meg i skogen er det et vann som vi bader i om sommern og det er klart vann på den ene siden.

Jeg har fått kjøpt sånn engangs kamera som er under vanns kamera. Og et sted i vannet er det litt dypt sånn 4meter tror jeg. Så da har jeg laget en plan det er at jeg skal fylle en sekk med mange tunge ting som steiner og jord og tunge bøker og egentlig bare det som passer å putte oppi. Så skal jeg binde et rep. så tar jeg på sekken og hopper uti med kameraet også kan jeg stå på bunnen å ta de beste bildene. Jeg har tatt tiden i holde pusten tråden i baren og fant ut at jeg rekker å ta et par bilder.Når jeg må puste tar jeg av sekken og putter kameraet i sekken og svømmer opp og går i land og drar inn repet som er festet i sekken. så går jeg å tar ut bildene og poster de her og konkuransen er at dere skal gjette hva jeg greier å ta bilde av på bunnen. kanskje det er toalett på bunnen eller noe annet?

 

Og siden dette er ekspedisjonen min denne sommern så har jeg tegnet opp planen på noen bilder her er de:

 

Dette er når jeg hopper uti først holder for nesen så det ikke bobler ut noe

hoppeuti.jpg

 

Dette er når jeg er på bunnen og tar bildene (vet ikke hva som er på bunnen)

undervann.jpg

 

Dette er når jeg har puttet kamra i sekken og svømmer opp til luften

svmmeopp.jpg

 

Imorgen etter frokosten skal jeg dra dit så dere må huske å gjette hva som er på bildene før det er for sent og jeg har lagt de ut. :w00t:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hvor seriøst jeg skal ta denne tråden.

 

Men kan starte med å kommentere ideen du har med å ta på deg en sekk med noe tungt i, regner med at du er klar over at om du ikke får av deg denne, kan det hende du blir liggende der nede?

 

En annen ting, 4m dyp? Skal du bruke den innebygde blitzen på kameraet for å få lys nok der nede?

 

Kort sagt, jeg ville ikke gjort hva du har planlagt. Ser mange ting som kan gå galt. Men alt i alt, ditt liv, så lenge familien din ikke anmelder meg når du ligger livløs på bunnen av dammen, må jeg si at jeg ærlig talt ikke bryr meg.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Du kommer til å få jævlig vondt i ørene/hodet av trykket på 4m hvis du ikke utligner på veien ned. Tipper det kan være litt farlig og, så les litt rundt trykk og utligning før du reser ned mot bunnen. Det er tryggere å svømme ned for da kjenner man at trykket øker og kan passe på.

Lenke til kommentar
Ta med hageslangen også puster du gjennom den

 

Tror ikke ett mennesk har nok lungekapasitet til å fylle/tømme en 4 meter lang hageslange - det vil bli som å blåse i en pose.

 

Ellers var dette nesten kreativt, spennstig (viss gjennomført) og idiotisk.

 

Håper du ikke dør. :)

Lenke til kommentar

Endring i planene

 

Var regnbyger så måtte vente med planene hadde ikke planlagt at det skulle være regn. :hrm: Må ha sol for å se i vannet. Men har fått tak i en lommelykt som er vantett nå så da går det imorgen uansett med lommelykten blir litt vanskeligere ekspedisjon men det går bra.

 

Her er bildet som viser den nye planen (vet ikke hva som er på bunnen)

nyplan.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...