Gå til innhold

Ekspedisjonen i vann


Anbefalte innlegg

Beste tråden og fortellingen jeg har lest igjennom her på forumet.

Konge resultat av ekspedisjonen, og du fikk jo til og med fanget "flosshattmannen" på film :D

 

Haha... Kult, men denne historien din må du lenger ut på landet med. Hvis dere bla.a ser på "brusflaska", som er en øl, ser dere at den ligger å flyter i overflata.

Du er så opptatt av å leke smart, at du overser hvor åpenlagt det er at dette var en spøk. ;)

Hvis du faktisk sitter å studerer bildene, og lurer på om flosshattmannen er ekte eller ikke, så vet jeg ikke hva jeg skal tro om deg :p

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAha, var mye morsom lesing dette. Bilder og kommenterer, alt ga meg en god latter.

 

Har gjort noe lignende selv, jeg og en kompis ryddet den lokale badeplassen for handlevogner og sykler på bunnen^^ Vi svømte ca. 3 meter ned til bunnen og festet et tau i f.eks. en handlevogn, så svømte vi opp, gikk på land og dro den opp. Ble til slutt en 4-5 sykler og handlevogner. Dagen etter var alle kastet uti vannet igjen... Men var et gøy sommer tidsfordriv ;)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Jeg anbefaler å ikke ha en sekk med i det hele tatt. Alt som man kan sette seg fast i er en potensiell drapsfelle. Det skal ikke mer til enn at en arm eller fot henger fast i en av skulderstroppene på ryggsekken eller i en løkke på tauet før en drukningsulykke er et faktum. Trykk er jo også en faktor her som kan ha ganske ubehagelige konsekvenser. Hvorfor ikke heller kjøre ut i båt (med flytevest..) og senke kameraet ned til bunnen med et tau og la selvutløseren gjøre jobben sin? Man fester da repet avhengig av hvilken vinkel man vil ha på linsen.

 

 

utennavnjv8.png

Fantastisk illustrasjon fargoth :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...