Gå til innhold

– Vi skal være best (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan umulig bli dårligere enn mine lave forventninger. :!:

 

Jeg prøver å ha såpass høye/lave forventninger at jeg IKKE risikerer å få hjerteinfarkt dersom det er virkelig bra.

 

Ligger på et terningkast 3 foreløpig -- mens etter alt jeg har sett hadde det blitt 5 hadde det ikke vært for at jeg prøver å være så negativt instillt som overhode mulig slik at jeg uansett blir positivt overrasket.

Eller i det minste ikke skuffet slik som nøyaktig 5/6 titler har skuffet meg.

(The Darkness, Rayman: Raving Rabbids, Viva Piñata, Rainbow Six: Vegas, Rainbow Six: Vegas 2 -- mens det eneste spillet jeg har kjøpt som ikke var skuffende (og den eneste som ligger i 360-spillskuffen) Call of Duty 4.)

Lenke til kommentar
Skeeeeptisk. Laga ikke de 3'eren og?

Ja, men da hadde de bare 8 måneder utviklingstid. Nå har de over 2 år.

 

Jeg har tro på dette spillet og tror det kommer til å bli bra :) .

 

8 mnd? Hvem er det som tar slike avgjørelser?? Ikke rart at spillet ble slaktet. Jaja, når de nå har 2 år på seg burde saken vært litt annerledes. Men best tror jeg uansett ikke spillet kommer til å bli :)

Lenke til kommentar

Jeg håper at dette kan bli så bra at det kan bringe tilbake opplevelsene fra Call of Duty 4, på en annen måte da.. CoD4 var et spill jeg likte utrolig godt, og hvis ikke Treyarch klarer å lage et bra CoD spill, så håper jeg Infinity Ward kommer tilbake med et unikt CoD spill neste år! :D

Gjør egentlig ikke så mye om Treyarch driter seg ut i år, fordi GeOW2 kommer, og det kommer til å bli en suksees! Så da har jeg noe å spille i vinter :)

Lenke til kommentar
Hvis de slipper nytt Call of Duty hvert eneste år får ikke miljø danne seg og ihvertfall ikke noe som blir satset i eSport sammenheng hvis disse spillene skal ha så kort levetid. COD4 er jo råbra, de skulle heller ha fokusert på det.

 

Det virker som de kjører 2 års program med utvikling, siden de bytter frem og tilbake på hvem som utvikler. IW jobbet kanskje med CoD4 mens Treyarch jobbet med CoD3(etter at IW var ferdig med CoD2), også jobber de kanskje med et nytt CoD nå, mens Treyarch jobber med CoD: World at War eller hva det het.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Når du spiller Call of Duty: World at War, vet du at du spiller det beste skytespillet og det beste spillet basert på andre verdenskrig, noen gang.

 

I mine øyne så knuser fortsatt Brothers in Arms, Call of Duty serien. Jeg vet ikke med dette spillet, men jeg tviler på at det blir bedre enn BiA: Hell's Highway.

Lenke til kommentar

Har aldri likt Brothers In Arms sitt gameplay, men det er sikkert bare en smakssak.

COD3 var et ok spill, det jeg likte best i COD3 var det grafiske preget. Syntes det var veldig stilig lyseffekter og stemning. Gameplayet og banene var så som så, men helt ok.

 

Kan godt være de kan slå på stortromma med COD5 siden de får 3 ganger så mye tid på å utvikle det, men har egentlig fått nok av WWII spill. Det finnes da andre historiske kriger å bygge spillet rundt, eller finne på en egen historie.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...