Gå til innhold

Anmeldelse: Crisis Core: Final Fantasy VII (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er så rart at SquareEnix ikke lager en remake av originalen. Det ville jo helt klart ha solgt kanskje mer enn MGS4 f. eks.

Uansett mer enn et mobilspill!

 

Men teamet er sikkert utrolig opptatt med Final Fantasy XIII. Får bare håpe at de slenger seg på en remake etter dette store prosjektet.

Men dersom en remake skulle ha blitt gjort har jeg étt hovedønske.

Nemlig at de først og fremst lager absolutt alt i 3d. MEN at standardvinkelen er eksakt den samme som i originalspillet, bare at man selv etterpå kan justere vinkelen som man vil. Bare for å beholde den spesielle følelsen originalen har. Men ingen vet jo om en remake vil finne sted noen gang, selv om logikken tilsier det. :)

Lenke til kommentar
Synes det er så rart at SquareEnix ikke lager en remake av originalen. Det ville jo helt klart ha solgt kanskje mer enn MGS4 f. eks.

Uansett mer enn et mobilspill!

Skulle fiksa originalen med litt ekstra-stuff, eventuelt en stor remake av flere Final Fantasy 7-produkter til PS3. Da hadde jeg kjøpt hele pakka, uavhengig av pris. Lett.

 

Fy faen for et bra spill FF7 er, selv over 10 år etter release får jeg gåsehud av stemningene som spillet setter igang. :)

Lenke til kommentar

Vil si meg ganske enig med karakteren. Hadde det ikke vært for hvor tilfeldig D.M.W virker så hadde jeg synes spillet hadde vært bedre. Litt irriterende når man plutselig går opp to level i løpet av 10 min og så tar det plutselig 2 timer eller noe sånt til neste gang bare fordi det er så uforutsigbart.

 

Går ut i fra at den europeiske versjonen har bare engelsk tale? CC uten Gackt funker ikke :p

Lenke til kommentar

Gledet meg til spillet og anmeldelsen utrolig lenge, men nå er det her. Det spiller her er grunnen til at jeg brukte noen øre på min Playstation Portable. Til Mandagen så skal Crisis Core bli spilt og nytet.

 

Kjempe flott anmeldelse også, Gamereactor sin var egentlig bare klaging. Her var det, det positive i spillet også kom med litt fra de andre spillene og historien. Vakkert!

Lenke til kommentar

tror square enix er klar over at all fansen har lyst på en remake av FF7, og om de gjør det så kommer den garantert til å slå ann hos de fleste. Så lenge de ikke gjør for store forandringer på den. Først en film som viser tiden etter FF7 og så ett spill som viser før FF7 tyder litt på at de har noe i tankene. Iallefall slik det ser ut for meg.

Lenke til kommentar

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Det var på tide at det kom hit til landet :D :D

 

Må kjøpe meg psp igjen da, men hvem bryr seg?

Dette SKAL jeg ha uansett.

 

FF7 er en legende blant mange av oss, selv regner jeg ff7 som det beste spillet noensinne.

 

En remake hadde ikke vært dumt, mange ønsker seg det, men da måtte det ikke vært noen historiske forandringer fra orginalen.

Lenke til kommentar

Ganske enig i karakteren, DMW systemet er ikke helt på topp siden det er tilfeldig, men spillet er megabra:D å CGI cutsene er :dribble: bestillte det hos gamezone å fikk det på torsdag :new_woot:

anbefales på det sterkeste :thumbup:

ps: skulle bare ønske man kunne velge japanske stemmer, de engelske er helt greie, men det blir ikke det samme :(

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...