Gå til innhold

Nederlag for farge-trussel


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stor seier for alle sossegutter/guttegutter. Nå kan de beholde fargen sin uten å bli saksøkt av Deutsche Telekom. Hadde vært kjipern hvis de måtte gå over til olivengrønn :grumpy:

 

rosa-designer_565407a.jpg

 

Men for å være litt seriøs til slutt - å saksøke noen for å bruke en farge de "eier" er temmelig lavmål.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

De burde kanskje valgt en litt annen farge enn helt standard magenta dersom de skulle ønske å holde den for seg selv, UPS har jo faktisk registert "UPS brown" (link).

Endret av Slettet-t9DveYkZ
Lenke til kommentar
De burde kanskje valgt en litt annen farge enn helt standard magenta dersom de skulle ønske å holde den for seg selv, UPS har jo faktisk registert "UPS brown" (link).

 

Ikke hvilken som helst magenta de bruker, fargen er 4010 Telemagenta. Så er sammenlignbart med hva UPS har gjort.

Lenke til kommentar
Patent betyr at en har oppfunnet noe. Det er ikke snakk om patentrettigheter her, men et påstått varemerke.

 

DT mener altså at Magenta er et varmerke for dem.

 

Jeg skal registrere lilla. Da må alle med EF-S 18-55 som tar bilder av trær i motlys betale meg. :D

Hence the " ". :p

Lenke til kommentar

Hmm...jeg starter opp et firma som...gjør noe(?)...og registrerer sort og hvit :!: :!: :!: Da kan jeg saksøke halve nettet :lol: :lol: :lol: MILLIONÆÆÆÆR!!!

 

Ærlig talt, saksøke pga en farge, ytterst patetisk. Jeg fobinder Telenor med lyseblå like mye som Hardware.no...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...