Gå til innhold

Acer går mot Alienware-kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, gamere eller (på forhånd unnskyld) fjortiser med komf penger som skal ha seg en orgasme i plast og glorete farger?

Ser fryktelig upraktisk ut å ha et slikt plast deksel over forsiden av kabinettet? Ser ut som det skal opp når det er åpent? Personlig mener jeg alle dører på et kabinett er ubrukelig.

Alienware PCene ser mye bedre ut IMO.

Speccsene er nok ikke noe problem når man lager entusiast pcer uansett.

Lenke til kommentar
Står 1500+£ i artikkelen Klekkus fant, så tipper den havner på drøyt 20 000 i norge.

 

Til å være "superfancy" gamerpc hadde den et pent desing.

Men jeg er fremdeles litt mere fan av stilrene aluminiumskabinett eller noe i den duren.

Vil nok koste mer, trur jeg. Hvis du ser på http://www.acer.com/predator/ så kan du se litt nærmere på specs.

Kanskje det billigste havner rundt 20k men den fullspecca med tre 9800GTX i SLI vil nok koste mye mer.

 

Ang. designet så skjønner jeg ikke at folk klager over løsning med frontdøra, den kan jo være oppe hele tiden, men da blir den igjen ikke så pen å se på. Må si at jeg syns det er svært så pen å se på, men ville heller hatt noe "enklere" selv.

Lenke til kommentar

"enklere" PCer har vi flukt av. Lian Li har laget slikt i lange tider allerede. Virker litt spennende med kabinetter som har litt "fjortiss" utseende, men samtidig ha et noe originalt og stillig utseende.

 

Jeg anser meg selv som en gamer, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hvorvidt denne eller alienware har de styggeste maskinene. Seriøst...hva er galt med vanlige firkantede bokser (med kanskje avrundede hjørner)?

Gørr kjedelige, uoriginalt, og noe vi har hatt i lange tider.

Stilrent og fint er fint og flott det, men blir litt kjedelig til tider.

 

Ikke alle PCer som passer seg/eller er ment i stua heller. ;)

 

Personlig mener jeg alle dører på et kabinett er ubrukelig.

Alienware PCene ser mye bedre ut IMO.

Mer funksjonelle og "lettere å få av dører", slik at det blir lettere å komme til godsakene. Samt mekanismer som gjør at du kan ta inn/ut maskinvare raskt. :dremel:

 

Hadde alle kabinetter vært slik, hadde livet vært langt enklere.

- går ikke lange tiden før de sakene putrer inn på nærmeste "verksted" skal du se. ;)

(naturligvis pga brukeren har behandlet maskinen som dritt)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...