Gå til innhold

Rydder hyllene for Iphone 2?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I mellomtiden forsøker Apple fortsatt å nå sitt mål om 10 millioner solgte Iphone innen utgangen av 2008. I slutten av mars hadde selskapet solgt unna 5.4 millioner telefoner, altså et godt stykke unna målet. Dersom selskapet lanserer en ny telefon nå, er det imidlertid ikke utenkelig at de klarer å selge inn 10 millioner.

Dette er feil. De har som mål å selge 10 millioner telefoner i 2008, og ligger dermed dårligere an.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10373905

Endret av eisa01
Lenke til kommentar
Edge er den eneste mobilnetteknologien dagens Iphone har.
Når "mistet" iPhone GPRS? :p

 

EDGE er en videreutvikling av GPRS som er bakoverkompatibel. Så sånn sett er det ikke feil å kun nevne EDGE.

 

Fra en sak til en annen.

 

Good good. Nå kan bare LG brenne med sin KS20!

Endret av Gromit
Lenke til kommentar
I mellomtiden forsøker Apple fortsatt å nå sitt mål om 10 millioner solgte Iphone innen utgangen av 2008. I slutten av mars hadde selskapet solgt unna 5.4 millioner telefoner, altså et godt stykke unna målet. Dersom selskapet lanserer en ny telefon nå, er det imidlertid ikke utenkelig at de klarer å selge inn 10 millioner.

Dette er feil. De har som mål å selge 10 millioner telefoner i 2008, og ligger dermed dårligere an.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10373905

 

Eg kompis av meg kjøpte for et par uker siden en iphone til meg i USA. Han måtte oppsøke 3-4 ulike apple stores før han fant en som hadde telefonen på lager. De ble solg ut med en eneste gang de kom inn i butikkene... Så det kan virke som det er produksjonen de har hatt problemer med.

Lenke til kommentar
EDGE er en videreutvikling av GPRS som er bakoverkompatibel. Så sånn sett er det ikke feil å kun nevne EDGE.
Greit nok, men fortsatt feil å si "eneste mobilnetteknologien" når sammenhengen er at telefonen er lansert i land uten EDGE.

 

Jeg skal ikke argumentere for at iPhone er en bra telefon (for det synes jeg ikke), men å antyde at den ikke kom komme på nett i de landene hvor det er enten GPRS eller UMTS/FOMA (ikke EDGE) blir for drøyt.

Lenke til kommentar

Har aldri skjønt fuzzen med 3G jeg heller... EDGE fungerer utmerket til de fleste tjenester, f.eks aksje/vær-programmene og epost. Nettleseren er uansett altfor treg, så det hjelper ikke så voldsomt med 3G der heller. Men hovedgrunnen til at 3G er uinteressant (for nordmenn) er uansett at det er for dyrt å bruke om du ikke har et spesielt datavennlig abonnement.

 

Greit nok, men fortsatt feil å si "eneste mobilnetteknologien" når sammenhengen er at telefonen er lansert i land uten EDGE.

Om du mente at USA ikke har EDGE er det feil - AT&T har EDGE, og 3G-klagerne burde kanskje merke seg at 3G-nettet til AT&T er omtrent like raskt som 3G-nettet i Norge, så behovet for 3G i USA er veldig lite. Tror for øvrig 3G-utbredelsen er svært dårlig der også.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...