Gå til innhold

THQ utgir heiagjengspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Puff... Om noen ønsker å tyne penger ut av jenter gjennom å lage spill så er det bare å sette i gang med å lage et WoW type Harry Potter spill. Vips sitter kvinnfolka fast foran pc-skjermen og betaler i bøtter og spann i månedsavgifter for å leke hekser og trollmenn.

Lenke til kommentar
Puff... Om noen ønsker å tyne penger ut av jenter gjennom å lage spill så er det bare å sette i gang med å lage et WoW type Harry Potter spill. Vips sitter kvinnfolka fast foran pc-skjermen og betaler i bøtter og spann i månedsavgifter for å leke hekser og trollmenn.

 

Jeg ante da ikke at jenter var så gira på Harry Potter?

Lenke til kommentar
Puff... Om noen ønsker å tyne penger ut av jenter gjennom å lage spill så er det bare å sette i gang med å lage et WoW type Harry Potter spill. Vips sitter kvinnfolka fast foran pc-skjermen og betaler i bøtter og spann i månedsavgifter for å leke hekser og trollmenn.

 

Hvorfor er det plutselig tyning av penger når det lages spill rettet mot jenter? Bilspill, skytespill, fotballspill og gitarspill etc er jo spill som rettes direkte mot typiske gutteinteresser.

Lenke til kommentar
Puff... Om noen ønsker å tyne penger ut av jenter gjennom å lage spill så er det bare å sette i gang med å lage et WoW type Harry Potter spill. Vips sitter kvinnfolka fast foran pc-skjermen og betaler i bøtter og spann i månedsavgifter for å leke hekser og trollmenn.

 

Jeg ante da ikke at jenter var så gira på Harry Potter?

 

Kan ikke snakke på vegne av noe annet enn mine egne erfaringer, og min samboer, samt venniner av og kjærester til kompiser er veldig gira på Harry Potter. Var vel til og med snakk om noe soving i kø til kino her i huset...

Lenke til kommentar
Puff... Om noen ønsker å tyne penger ut av jenter gjennom å lage spill så er det bare å sette i gang med å lage et WoW type Harry Potter spill. Vips sitter kvinnfolka fast foran pc-skjermen og betaler i bøtter og spann i månedsavgifter for å leke hekser og trollmenn.

 

Hvorfor er det plutselig tyning av penger når det lages spill rettet mot jenter? Bilspill, skytespill, fotballspill og gitarspill etc er jo spill som rettes direkte mot typiske gutteinteresser.

 

Det er vel like mye tyning som de spillene du nevner er rettet mot tyning av gutters lommebok. Det er kun du som ser ut til å tro at det er kun tyning av penger når jenter blir påvirket til å kjøpe spill, jeg har ikke sagt at ikke gutter blir utsatt for noe. Artikkelen handlet om jentespill og å få markedsandeler, og jeg snakket om spill rettet inn mot jenter. Det at jeg ikke nevnte gutter betyr ikke at jeg har kun en mening. Prøv å ikke fyll inn der du føler det mangler noe neste gang, spør heller om personens mening og ikke prøv å tillegge personen tanker som er dine egne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Hahaha, dette er det mest girly jeg har hørt om =D

Hvis dette spillet i tillegg kunne blitt knyttet til en dansematte og singstarmikrofon, så hadde vi fått nok et bidrag til å gjøre jentevorspiel enda jævligere :!:

Lenke til kommentar
Det vorspielet vil jeg også være med på! :fun::w00t:

 

 

Hehe er slit nok alerede med di vorspiela med singstar,buzz og den jævla matta man skal ligge to stk og kryppe oppå i alle slags stillinger :whistle:

 

Blir det vel snart cheerleader synging og dansing så flasker og ting flakser runt, hawt!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...