Gå til innhold

MotorStorm 2 avslørt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ein heilt annerledes opplevelse høres godt ut :)

 

Bedre fartsfølelse,meir varierte brett/lokasjoner og kjøretøyer,split-screen og ein meir gjennomført online del.

 

Og til slutt lastetider som er til å leve med.

 

Ser egentlig veldig frem til denne tittelen selv om Motorstorm var ein skuffende opplevelse.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hvordan i helvete var Motostorm en skuffende opplevelse?

Har ikke ungdommen glede av noe lenger. Jeg er riktig nok gammeldags, men så er jeg og født i forrige årtusen.

 

Vi satt i timer med en kassetspiller og lasta inn de enkleste spill på vår c64. Gleden over en prikk over skjermen var enorm.

 

Jeg har selv spilt motostorm og klager ikke over lastetiden, da den går rimelig fort. Spillet i seg selv har fantastisk grafikk og det er gøy å spille

 

Jeg kommer til å kjøpe 2'ern når det kommer ut!

Lenke til kommentar
Hvordan i helvete var Motostorm en skuffende opplevelse?

Har ikke ungdommen glede av noe lenger. Jeg er riktig nok gammeldags, men så er jeg og født i forrige årtusen.

 

Vi satt i timer med en kassetspiller og lasta inn de enkleste spill på vår c64. Gleden over en prikk over skjermen var enorm.

 

Jeg har selv spilt motostorm og klager ikke over lastetiden, da den går rimelig fort. Spillet i seg selv har fantastisk grafikk og det er gøy å spille

 

Jeg kommer til å kjøpe 2'ern når det kommer ut!

 

Må også si meg enig at det er voldsomt til klaging på loade tider disse dager,

er det virkelig så ille for folk å vente noen sekunder - minutt på at spillet laster?

 

Sier heller ja til et godt spill, god grafikk osv..

Lenke til kommentar
Hvordan i helvete var Motostorm en skuffende opplevelse?

 

Jeg har selv spilt motostorm og klager ikke over lastetiden, da den går rimelig fort. Spillet i seg selv har fantastisk grafikk og det er gøy å spille

 

Jeg kommer til å kjøpe 2'ern når det kommer ut!

 

Ka du klager over eller ei angår meg egentlig lite sånn sett. Men lastetidene i motorstorm, selv ved valg av kjøretøy syns eg var latterlig. Dette blei jo forbedret etterhvert. Men da eg kjøpte spillet i sommer var det fortsatt rimelig irriterende.Om det har vert verre ved ein tidligere anledning, gud betre meg. Selve kjøretøyene er det vel null forskjell på( såfremt det er innenfor hver sin klasse) så å velge hadde vel uansett lite for seg :p

 

Spillet var også veldig tynnt, noe lanseringstitler ofte lider litt av. Men DLC er noe MS utviklerene kan, så kudos for at de fortsatt holder liv i spillet. Men eg var vel allerede drittlei spillet etter noen få uker. Spillet skreik etter rumble da, og eg syns kjøringa blei rett og slett steril og kjedelig i lengden. Hjalp heller ikkje på at det skoftet litt på fartsfølelsen også. No har eg jo DS3, og det føltes absolutt mye bedre ut,men det er for seint da eg som sagt har spillt spillet nok. :)

 

Grafikken syns eg var varierende egentlig. Knall gjørme-effekter og slikt, spillet ser heilt konge ut til tider. Men eg syns liksom det var noe som manglet, men men. Virker kanskje som om eg hater spillet, tro meg når eg sier at eg hadde noe veldig artige timer. Av og til hever opplevelsen seg når man opplever heilt vanvittige kræsj og skrål.

 

Så der har du litt åssen i helvete noen kanskje syns Motorstorm var ein noe skuffende opplevelse :)

 

Som sagt over så ser eg frem til Motorstorm 2, er jo klart vi vil se forbedringer og nye muligheter.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Hvordan i helvete var Motostorm en skuffende opplevelse?

Har ikke ungdommen glede av noe lenger. Jeg er riktig nok gammeldags, men så er jeg og født i forrige årtusen.

Godt at me får stadfesta at du er eldre enn åtte år.
Jeg har selv spilt motostorm og klager ikke over lastetiden, da den går rimelig fort. Spillet i seg selv har fantastisk grafikk og det er gøy å spille
Berre fordi at du ikkje syntes at lastetidene i nemnt spel ikkje er så aller verst, betyr det at andre ikkje har lov å klage på den? Det skal ikkje ta opp imot 10-15 sekund å velge bil i eit bilspel, uansett korleis ein vrir og vender på det, er det litt i overkant.

 

Motorstorm var veldig kjekt i byrjinga. Men det blei veldig fort gammalt. Online var også veldig kjekt ei kort periode - men også dette blei kjapt gammalt. Så når eg ser tilbake på Motorstorm, så er eg òg særs skuffa. Men det var ein launch tittel.

Sjå f.eks på Burnout Paradise, å velge bil der òg er ein keisam affære. Det tar unaudsynt long tid, og gjer at eg kvir meg til å skifte bil.

Jeg kommer til å kjøpe 2'ern når det kommer ut!
Ikkje noko eg kastar meg over på releasedagen -- men om dei har tatt lærdom ifrå feila frå Motorstorm 1, blir det heilt sikkert eit kjøp.
Lenke til kommentar
Må også si meg enig at det er voldsomt til klaging på loade tider disse dager,

er det virkelig så ille for folk å vente noen sekunder - minutt på at spillet laster?

 

Sier heller ja til et godt spill, god grafikk osv..

Å laste nokre sekund, kansje opp imot eit minutt er heilt greit, så lenge ein får noko utbytte for det. Å første vente mangfoldige sekund på at ein bil skal poppa opp på skjermen blir litt i drøyaste laget, når ein to tastetrykk seinare må venta endo meir på at levelen skal lastast.
Lenke til kommentar

Litt mer utfyllende info fra BBC:

 

In term of what's to come for the PS3 I was given a sneak peek at titles in the works in London two weeks ago. Unsurprisingly, sequels for the platform's biggest launch titles are in the works. Cynics will say that studios are merely fixing problems in the original versions, the result perhaps of having to rush the titles out in time for launch.

 

Here's what I was shown:

 

Motorstorm 2 is due out in time for Christmas and moves the action away from the desert locale of the original. Gamers will be able to race around a lush island environment, full of interactive vegetation. The game will feature four-player split-screen action, righting one of the obvious failings of the first game.

 

The title is some months away from completion but the game's engine looked rock solid and the graphics were as impressive as one would expect from one of the best-looking racing franchises. Resistance Fall of Man was a bit of a disappointment when it was released. The game promised much but suffered from a lack of originality and flat game design. The world the designers had created was interesting but playing in it felt dull. So what will Resistance 2 offer? I was shown only a trailer but it's clear developers Insomniac want to make a statement. Online the game will host 60 players simultaneously. It screams epic and tellingly it concludes with the line: "You haven't seen what we are truly capable of."

 

So what else was I shown? Well, I was shown a trailer for a game not due out till 2009 but was sworn to absolute secrecy. Apparently, Sony just wanted to give a glimpse of what the console will be capable of. In fact, the game is such a secret that when I mentioned the game to Phil Harrison last week he was unsure at first whether even to admit the title existed. When I explained I had been shown it under strict Non Disclosure Agreement terms he looked relieved. I don't mean to be a tease - all I can say is that I was left speechless. If the footage I was shown truly is "in game", as told to me by the Sony PR people, then we could be on the brink of a step change in what games consoles are capable of in terms of story-telling and immersion.

 

Link: http://www.bbc.co.uk/blogs/technology/2008...unces_back.html

 

Veldig spent på hvilket spill det er snakk om.

Lenke til kommentar

Singleplayer delen var jo ikke serlig spennende, men å spille det online var til tider kjempe moro. To ting i Motorstorm som fikk meg til å slutte å spille det til tross for at det var veldig gøy til tider:

 

1. Online delen. Er det vanskelig å lage en karbon kopi av oppsettet som vanlige PC spill bruker? Og ventetiden mellom to baner var som regel mange minutter Hvorfor må det være ventetid? Dette må man ikke gjennom på en PC. Og man kunne ikke engang se hva bane man skulle spille før man valgte bil. Tafatt tafatt tafatt. Ranking systemet kunne de også gitt litt mer tid og krefter på. Jeg opplevde å gå fra en "newbie" tittl til Legendary på 10-13 TAP. Hæ?

 

2. Bane layouten misslikte jeg sterkt. De fleste banene måtte man kunne ut og inn om man skulle kunne kjøre bra. Greit nok at det er et rally spill, men å plassere store hindringer midt i svinger der du kjører på glatt gjørme kunne de spart seg.

Flere steder kunne man også oppleve å kjøre rett frem på bar bakke og så kommer en liten dump i bakken som gjorde at man krashet. Det har vel en del med fysikken å gjøre. En annen ting var enkelte lys settinger (dusk) som gjorde at man ble blendet av solen og ikke kunne se serlig mye av banen. Ukult.

Endret av Zappy
Lenke til kommentar

Jeg har selv ikke kjøpt Motorstorm, men jeg synes det er et bra spill og vurderer å gå til innkjøp av det. Det jeg kan si jeg savner mest er split screen modus så du kan kjøre mot dine venner. Ser fram til en oppfølger.

 

Jeg har selv ikke kjøpt Motorstorm, men jeg synes det er et bra spill og vurderer å gå til innkjøp av det. Det jeg kan si jeg savner mest er split screen modus så du kan kjøre mot dine venner. Ser fram til en oppfølger.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...