Gå til innhold

Hvilket antivirusprogramm har du mest positiv erfaring med?


  

286 stemmer

  1. 1. Hvilket antivirusprogamm har du hatt mest positiv erfaring med?

    • Norton
      28
    • AVG
      97
    • F-Secure
      8
    • McAfee
      3
    • Norman
      5
    • Avast
      38
    • Nod32
      78
    • Kaspersky
      9
    • Andre
      20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv bruker jeg AVG Free edition, og er veldig fornøyd med det. Brukte også Avira AntiVir før, og det kan anbefales, men de som irriterte med var den reklamen som poppet opp en gang i døgnet. NOD32 er bra, men koster penger.

 

avast! er det mange som skryter av, men selv liker jeg det ikke. føler at den ikke er like mye på hugget, og liker heller ikke grensesnittet på denne. Dessuten får den komplikasjoner med uTorrent..

Lenke til kommentar

Jeg har veldig god erfaring Norton Internet Security =D Jeg får alltid beskjed om forskjellige risikoer etc. Har ikke hatt virus siden jeg kjøpte Norton Internet Security 2006. Bruker nå Norton Internet Secutiry 2007 på Vista, og det går supert :thumbup: Anbefales! Men det koster penger da, eller man kan prøve en trailer. www.symantec.com

Endret av Pilarwiki
Lenke til kommentar

Avstemning lagt til.

 

Jeg svarte andre. Mer nøyaktig betyr det at jeg bruker Avast 4 Home hjemme fordi den er gratis og virker bedre enn AVG, Panda og flere av de andre gratis virusfjernerene. Jeg gikk over fra AVG til Avast i 2006.

 

På jobben går det også i Avast, men da professional-versjonen. Grunnen til at vi valgte Avast på jobben var at det var den første virusfjerneren som fungerte med Windows XP x64. De andre produsentene kom etter først utpå høsten 2005. Vi har vært fornøyd med avast og lest at den gjør det relativt bra i tester så vi har ikke ofret tid på bytte.

Lenke til kommentar
Hvis noen ønsker å omgjøre stemmen sin så gi melding her ;)

 

Hele familien min har brukt Avast over flere år. Grunnen er at Avast tar flere trojaner og worms osv. enn de andre, i tillegg til å være et bra AV-program.

Lukket?

 

Edit: Se posten over, da skjønner jeg =D

 

Litt klønete start på denne tråden, men nå skull vel det meste være ordnet =D

Endret av Pilarwiki
Lenke til kommentar

Har prøvd Norton 360 men det var så mye som skulle gjøres og vært lille program som startet kom det opp sånn "om du vill blokke dette programet, brannmurtull" og den restartet dataen automatisk etter at en oppdatering ble lakt inn og det var utrolig plagsomt...

Nod32 er vell det beste jeg har prøvd men det koster mye...

Lenke til kommentar
Har prøvd Norton 360 men det var så mye som skulle gjøres og vært lille program som startet kom det opp sånn "om du vill blokke dette programet, brannmurtull" og den restartet dataen automatisk etter at en oppdatering ble lakt inn og det var utrolig plagsomt...

Nod32 er vell det beste jeg har prøvd men det koster mye...

Du kan ordne slik at den lille boksen der du skal bestemme tilgang etc. bare kommer første gangen du kjører programmet.

Har imidlertid kke prøvd Norton 360.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har brukt AVG free edtion fra 7.0 ble lansert. Før den tid brukte jeg norton men fikk besjeder heletiden om risker etc da jeg satt og spilte og spilla raste ut... og ble iritert og fant meg nytt. Men jeg hadde også over 6mnd uten noe antivirus program og installerte avg og hadde heller ikke ett eneste virus. Har ikke sett plakaten om virus funnet siden msblaster kom via windows update...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...