Gå til innhold

Hvilket antivirusprogramm har du mest positiv erfaring med?


  

286 stemmer

  1. 1. Hvilket antivirusprogamm har du hatt mest positiv erfaring med?

    • Norton
      28
    • AVG
      97
    • F-Secure
      8
    • McAfee
      3
    • Norman
      5
    • Avast
      38
    • Nod32
      78
    • Kaspersky
      9
    • Andre
      20


Anbefalte innlegg

Maskinen din skal jo ikke bli "en helt annen" etter at du har installert et virusprogram.

Et virusprogram er best når det ligger i bakgrunnen og gir deg god beskyttelse, uten at du skal merke noen forandring ytelsesmessig. :p

 

Men, jeg skjønner hva du mener. ;)

 

Jeg vil foresten legge til at jeg føler at NOD32 også alltid er oppdatert, da jeg ser det ramler inn virus- og programvare oppdateringer minst 1-2 ganger om dagen.

NOD32 er ikke gratis, men den er nok en av de rimeligeste alternativene uansett.

323 NOK for étt år, og 513 NOK for 2 år. (kun Antivirus -delen)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
Gjest medlem-105082

Automatisk oppdatering har da alle antivirus, både gratis og betalte. Sikkert noen unntak, men 98 % av programmene har hvert fall det.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Avira Antivir - rart at den ikke er på listen. Desidert den beste AV'en, brukervennlig, minimalt med systemressurser og BEST virus deteksjon i antall %! (Bruk google, så finner du det fort).

 

Jeg har gratis versjonen, som er det samme som Pro versjonen, forskjellen er vel at Pro versjonen inkl. en spyware deteksjon og brannmur :D.

 

PS: Hardware.no hadde en test om Avira en gang, men de trakk det ned pga brukervennlighet. Nå har versjon 8 kommet, med en splitter ny GUI ;), nå er alt så ryddig.

"Excellent software & user friendly program. It runs in the background without any problems & only pops up when it protects you & when it is updating. I have told all my friends about it." - Softpedia.com

"The FREE version has Excellent protection & is easy to update. I even clean friends HDDs & computers with it & recomend it to all my friends - Softpedia.com

 

 

Hjemmeside: http://www.free-av.com/

Lenke til kommentar

Har god erfaring med pccillin og fungerte bra inntil jeg ble plaget med at spill og slikt datt ut til windows hver gang den oppdaterte og lignende. skiftet til nod32 og har vært fornøyd med det. Har brukt avast i en periode da jeg gikk over til x64 XP til nod32 kom med en 64bit bersjon. Bruker F-secure på ett par andre maskiner og fungerer greit. Norton bruker jeg aldri da jeg har hatt veldig dårlige erfaringer med nortons produkter.

Lenke til kommentar
Har brukt norton i over 10år og er fornøyd med det.Nu er det 360 som er på alle maskiner

Hvor mye penger måtte du legge i oppgradering av maskinene dine før du installerte Norton 360? :p

 

Makan til irriterende programvare har jeg aldri vært borti.

Er sikkert mulig å strippe det når du installerer det men.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...