Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Oppblåsbar garasje til bil/mc


nomore

Anbefalte innlegg

Hei

 

Leste nettopp på vg.no om en opplåsbar garasje til bil/motorsykkel.

 

Er det noen som har erfaring med disse eller vært borti de noe særlig?

 

Her eg bor har eg ikke tilgang til garasje eller carport, og kan heller ikke bygge noen av de, så en slik oppblåsbar sak må jo være midt i blinken.

 

Sett at det virker, er det vits i det? Eg ser spesielt for meg fordelen på vinteren, men det er kanskje flere fordeler også?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tror den hadde hatt litt problemer/utfordringer i dag ja :p

 

Men etter å ha lest på den nettsiden virker det ikke som om den akkurat er laget for daglig bruk, men at den kan brukes daglig.

 

Spørs hvor mye vits i det er i denne i forhold til vanlig overtrekk man finner på Biltema/clas?

Lenke til kommentar

Leste om denne saken jeg også på dingz.no.

Bor selv i borettslag uten muligheter for garasje, og dette hadde vært midt i blinken.

 

Men hvor bred er den? Passer den innenfor EN parkeringsplass? Må man ha tilgang til strøm for å blåse den opp?

 

Jeg har selv et vanlig overtrekk fra før, men bilen må være HELT ren før man bruker det, for å unngå riper etc.

Denne saken virker mye mer genial for oss uten mulighet for garasje....

 

Men tipper noen drittunger hadde stukket hull på den ganske fort......

Lenke til kommentar
Leste om denne saken jeg også på dingz.no.

Bor selv i borettslag uten muligheter for garasje, og dette hadde vært midt i blinken.

 

Men hvor bred er den? Passer den innenfor EN parkeringsplass? Må man ha tilgang til strøm for å blåse den opp?

 

Jeg har selv et vanlig overtrekk fra før, men bilen må være HELT ren før man bruker det, for å unngå riper etc.

Denne saken virker mye mer genial for oss uten mulighet for garasje....

 

Men tipper noen drittunger hadde stukket hull på den ganske fort......

 

I følge produsenten så stikker den ca en fot ut på hver side fra bilen. Så eg tror nok neppe den passer på en parkeringsplass, dessverre. Og for at den skal blåses opp må viften være i gang og da må du ha tilgang til strøm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...