Gå til innhold

Nedlastbare Xbox-spill til Marketplace? (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm.. Da kan det endelig bli litt Combat Evolved på meg igjen. Er litt leit å måtte høre DVD-en spille på x12 når man spiller ett 6 år gammelt spill.

 

Hmm. DVD-drevet på xbox 360-en min kjører aldri på maks hastighet når jeg spiller xbox spill. Når jeg spiller f.eks. Ninja Gaiden eller Halo 2 så hører jeg nesten ikke DVD-drevet i det heletatt, bare suset fra viftene på boxen. Men det er vel forskjellig fra xbox 360 til xbox 360 kanskje ...

Lenke til kommentar

Jess. Har ventet på dette helt siden jeg kjøpte meg Eliten.

Men skulle ønske at Halo kunne kommet med oppdatert grafikk. Ja, oppløsningen er jo bra. Men jeg tenker mer i retningen HDR og flerspillerdel (eller er det inkludert?).

Liker fysikken på Halo, morsomt at bilen ikke blir ødelagt og at man kan sprenge dem vekk med mange granater.

 

 

Blir nok noen filmer eller spill på meg ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Må si dette var litt uventende og overraskende, men MS kunne vel ikke se seg dårligere enn Sony på dette punktet...

Personlig er ikke dette så viktig for meg da xbox-biblioteket mitt rommer rundt 60-70 spill, så jeg skulle allerede ha det meste. Dog jeg skal innrømme at Fahrenheit frister litt. Jeg kjøpte det og fullførte det på release, men spillet ble solgt straks det var ferdig. Men nå i ettertid har jeg lenge hatt lyst å spille gjennom det en gang til...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...