Gå til innhold

Demo av FIFA 08 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor satser ikke EA Sports på heller å komme ut med et nytt spill sånn her og da, og ikke hvert år? De melker jo kua til hu sylblør her!

9404399[/snapback]

Ea sports satser vel på å bruke minst mulig penger på å utvikle spillet slik at de bruker mye av den gamle kildekoden for å spare mest mulig tid. De tjener jo fett på disse spillene, så jeg tviler på at du noen gang vil få se at det vil gå flere år mellom utslippene av fifa spillene.

Lenke til kommentar
Synes spillet var ganske festelig :wee: men blir nok PES 2008 på meg. Synd at du ikke kunne endre innstillinger på grafikken, for den sugde!

9404318[/snapback]

 

Ditto. Leitet meg "i jæll" etter mulighet for å endre på grafikken, og finner ut til min store forskrekkelse at det ikke var mulig - orket ikke å redigere på .dat filen heller.

 

Hadde dog ikke kjøpt dette uansett, trodde først jeg hadde startet Fifa 07' når jeg var inne i spillet ...

 

Mumler litt om EA og melking ...

Lenke til kommentar

Ufattelig korrekt.. EA Sports gir blaffen i PC versjonen av Fifa 08. Det har de gjort lenge. Men jeg trodde forøvrig at Fifa 08 skulle få en ny grafikkmotor, så jeg hadde jo høye forhåpninger. Men nei da.. Synes egentlig at Fifa 07 til PSP ser bedre ut enn Fifa 08 demoen..

 

Fifa på X360 er et helt annet spill som både ser og er vanvittig mye bedre!

 

:thumbdown:

 

The AI engine that we have build for the Xbox 360 and PS3 is designed for multi-threaded, multi-core consoles. This is a significantly larger amount of power than even the top-end PC's on the market right now. Unlike FPS titles that adapt to how much power your CPU has by scaling the graphics and effects, we cannot do this on a PC SKU b/c the AI engine can't be throttled. In other words, there are very few PC's available in the market that could run a next gen FIFA AI engine. Instead, we have focused on innovating and polishing the gameplay on the current gen engine for FIFA 08 PC. We have also improved the graphics and added 8-player LAN this year. Also; we have done tests that show that the NG gameplay engine takes up to 34 times the cpu power of the CG gameplay engine.
Endret av Earth657
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...