Gå til innhold

Call of Duty 4 E3 (PS3/360)


phewBAR

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en ganske mangelfull demo etter min mening. Spillet har pen grafikk, men det var ingenting annet som imponerte meg noe særlig. Så å si alt i demoen var forhåndsbestemte hendelser som blir å skje hver gang man spiller akkurat det stedet. Jeg tipper man ville fått "mission failed" dersom man hadde avfyrt et skudd mot soldatene på slutten. Det er det kjipe med disse spillene, at man ikke har så mange valg.

Lenke til kommentar

Helt enig med trådstarter. Hadde lave forventninger, men dette ser mye bedre ut enn CoD3. Dette imponerte meg mer enn KZ2 (som virker som en Gears of War-klone) og Halo 3 (som er Halo 2 med et par hakk bedre grafikk uten å imponere).

 

Kommer til PC ja. Antar det er PC-versjonen som ble vist fram i videoen.

Lenke til kommentar

Litt slemt å kalle det klone, men vet jeg er langt fra den eneste som fikk GoW-vibber når jeg så videoen.

 

Først og fremst grafikken jeg tenkte på ja, både teknisk og ikke minst stilmessig er det veldig likt. Soldatene har også her overdimensjonerte rustninger og våpen. Men mest av alt synes jeg gameplayet virker generisk. Jada, jeg vet at Killzone kom ut før GoW, men begynner å bli lei av mørkegrå supermacho sci-fi-drep-monstere-spill nå. For all del, kan sikkert bli et bra spill, men jeg ser ikke hvordan det skal skille seg ut i mengden av lignende shooters utfra dagens trailer.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Ikke så rart det da traileren er fra Tsjernobyl, Ukraina, samme område hvor STALKER tar sted.

 

Hvis noen lurer på hvorfor grafikken er så gråaktig i traileren er det fordi det skal representerer flashbacks i spillet. Resten av spillet vil ha realistisk fargefremtoning.

 

Merk at teamet bak dette spillet stod bak nr. 1 og 2 i serien og hadde lite å gjøre med det skuffende tredjespillet. Fornuftig av dem å gjøre noe annet enn WW2 også, så får de heller overlate den settingen til Brothers In Arms og Medal of Honor i år.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Vel, ingen tvil om at grafikken ser bra ut, dog føler jeg at det største holdepunktet har vært de scriptede hendelsene pluss WWII syndromet deres.

 

Kommer sikkert til å plukke det opp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...