Gå til innhold

Final Fantasy 12 - kongespel, kjøp det


KayAU

Anbefalte innlegg

I går spelte eg Final Fantasy XII igjen...og eg ville eigentleg berre formidle kor utruleg bra dette spelet er. Først, la meg gjere eit par ting klare:

1. Det er ikkje lett å imponere meg. Eg har spelt spel i over 17 år, og har sett mykje. Det kjem stadig nye spel som får enormt med skryt i pressa og på foruma, utan at eg blir veldig imponert. Oblivion, til dømes, eller til og med Twilight Princess: Eg synest begge var gode spel, men ikkje meir.

2. Final Fantasy-fansen er bortskjemte. Vi forventar eit storspel kvar gong, og nye spel vil bli vurderte mot klassikarar som var knallbra når dei kom, og kanskje endå betre i nostalgiske tilbakeblikk.

Trass dette, vart eg i går kveld, når eg nærma meg 10 timar speletid og byrja å komme skikkeleg inn i alt det nye, skikkeleg imponert. So imponert at eg følte for å dele det. ;)

 

For det første:

Final Fantasy-spela handlar først og fremst om historiefortelling. Dette er grunnen til at det går an å gi ut sopass mange spel bygd på ein relativt lik formel. Historia og karakterane er nye kvar gong, og der er ei ny spelverd å bli kjent med. I Final Fantasy 12 er historiefortellinga (i alle fall so langt som eg har komt), knallbra:

* Presentasjonen er av ypperste kvalitet. Visuelt og lydmessig er dette ei perle. Verkeleg. Om du vandrar rundt i Rabanastre (byen du startar i), og tiltar kameraet litt opp, er det vanskeleg å ikkje bli imponert over dei vakre og detaljerte omgivnadane. Musikken er av vanleg Final Fantasy-kvalitet, noko som vil seie vakre orkesterverk og pianotonar. Filmsekvensane, som Final Fantasy er kjent for, er òg kanonbra. Dramatiske, storslagne, og grafisk overlegne det du kan få til "in-engine" på nokon konsoll - enno.

* Karakterane har overraska meg...til å vere ein japansk RPG verkar dei definitivt meir realistiske enn gjennomsnittet, utan at det hindrar dei i å vere fargerike.

* Skodespelet, dvs. stemmene, er skikkeleg bra. Det er i alle fall ikkje altfor vanleg på spel.

* Spelverda...wow. Eg trur det var omtalen her på Gamer som nemnte at der var eit visst Star Wars-preg over dette spelet, og eg må seie meg einig. Teknologien i Ivalice har komt langt nok til at dei har har flygande passarsjertransport. Samstundes er der magi, og ganske nyleg kom eg over eit svevande kontinent :wow: . KOR tøft er det? I tillegg er politikken, som eg sovidt har byrja å skrape overflata på, fascinerande. For ei stund sidan fekk eg mitt første nesten-møte med ein dommar. Eg veit ikkje heilt kva rolle desse karane spelar, men steike, det var ein skummel fyr. ALLE var redde for han. Berre å finne ut meir om dommarane er motivasjon til å spele vidare. :)

 

For det andre:

Final Fantasy-serien har ikkje utvikla seg mykje i hovudstruktur og mekanismar sidan byrjinga. Med Final Fantasy XII har Square prøvd å fornye seg. Random encounters er borte. Kampane er ikkje strengt turbaserte lenger. Dette måtte vel gjerast ein gong, men for oss som har fulgt serien ei stund, er det litt skummelt med slike forandringar. Heldigvis: :) Square har gjort ein svært god jobb, og dei forandringane kjennast utelukkande som forebetringar, og det heile kjennast fortsatt som Final Fantasy.

 

Vel, eg hadde ikkje eigentleg noko anna hensikt med denne tråden enn å skryte av dette fantastiske spelet. Eg anbefalar alle som har ein PS2 eller PS3, og som er interesserte i RPG, eller eventyr-spel, å gå til butikken og kjøpe Final Fantasy XII med ein gong. :thumbup:

 

post-77504-1173784285_thumb.jpg

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i det du skriver her. Spillet er fantastisk, og har faktisk spilt ca. like lenge som deg. Og er like imponert over hvor bra spillet faktisk er. Og det er faktisk etter ca. 5 timer man først skjønner hvor bra det egentlig er. Historien er utrolig bra, og anbefaler også å kjøpe dette spillet med en gang. Hvem trenger PS3 når man fremdeles kan spille så fantastiske spill på PS2, og snart kommer God Of War 2 :thumbup:

Lenke til kommentar
Max enig, jeg er 20timer inn i dette fantastiske spillet, og tror all min skolegang vil ryke pga dette.. Damn/Love you Square!

8143861[/snapback]

 

FF er en japansk konspirasjon som går ut på å ødelgge vestlig skolegang. :tease:

 

Glemte å gi KayAu props for velskrevet post. Gjør det nå.

8143930[/snapback]

Aha! Det forklarer jo alt egentlig! :D

Lenke til kommentar

Enig i mye av det her.. mener ff12 er et av de beste i serien. Godt at square-enix har turt å prøve seg på noen endringer i formelen. Blant annet battle systemet.

 

Skulle det være noen minuser så er det at licence systemet er bygget på en slik måte at alle characterne til slutt vil ende opp med å være temmelig like. Jeg hadde faktisk nesten foretrukket en type sperrer eller noe som i ffx for å skille de litt fra hverandre.

Lenke til kommentar
Enig i mye av det her.. mener ff12 er et av de beste i serien. Godt at square-enix har turt å prøve seg på noen endringer i formelen. Blant annet battle systemet.

 

Skulle det være noen minuser så er det at licence systemet er bygget på en slik måte at alle characterne til slutt vil ende opp med å være temmelig like. Jeg hadde faktisk nesten foretrukket en type sperrer eller noe som i ffx for å skille de litt fra hverandre.

8144081[/snapback]

 

Helt enig her. Men dette gjelder vel også VII, VIII og X (at de har forskjellige limitbreaks teller ikke). Det blir litt kjedelig når alle figurer ender opp med de samme abilities, spells etc. Skulle ønske at man gikk inn for litt mer spesialisering av characters. Det hadde for eksempel vært fett om man måtte velge en 'jobb' (magiker, fighter, thief etc) for hver av figurene som de måtte ha resten av spillet. :)

 

Menmen, dette her er småplukk i mine øyne.

Lenke til kommentar
det jeg lurer på er hvordan et spill på PS2 kan være en perle grafikkmessig? Det må vel være visse begrensninger her i forhold til Xbox360 og PC?

8144809[/snapback]

Alt ettersom, han mener nok en perle sammenlignet med hva en kan få utifra ps2. ingame er ikke dette sammenlignbart med 360titler ol, men det er more or less maks av hva en får til på ps2

Lenke til kommentar
det jeg lurer på er hvordan et spill på PS2 kan være en perle grafikkmessig? Det må vel være visse begrensninger her i forhold til Xbox360 og PC?

8144809[/snapback]

Jau, det er klart der er begrensningar maskinvaremessig, men der er nokre ting du må hugse:

1. Teknisk kvalitet er langt ifrå alt, der er noko som heiter artistisk kvalitet òg. ;)

2. Square overlet ikkje noko til tilfeldigheitene med Final Fantasy-spela, og har ein svært solid kvalitetskontroll. Her er det ingen dårlege/halvferdige teksturar. Ein ser verkeleg at det er brukt tid (og pengar) på å få alt so bra som råd.

3. PS2 er gammal, men dette spelet pressar han for det han er verdt.

4. Filmsekvensane er sjølvsagt pre-rendra, og har dermed ikkje samme tekniske begrensningar som resten av spelet.

 

So, totalt sett vil eg seie dette er eit svært pent spel å sjå på. :)

 

 

@Monkeyboy

 

Takkar. :)

 

Kay

Lenke til kommentar
det jeg lurer på er hvordan et spill på PS2 kan være en perle grafikkmessig? Det må vel være visse begrensninger her i forhold til Xbox360 og PC?

8144809[/snapback]

 

På samme måte som God og War og SotC/Ico :wee: At PS2 leverer så til de grader her er intet annet enn tekninske mirakler.

 

Men ja...så var det meg og disse FF spille. Turbaserte kampsystem skremt vettet av meg før og har satt meg bort fra disse spilla. Dog vil eg like dette. Føler eg går glipp av så mange bra historier her :p

 

Er det skikkelig heavy turbaserte greier her med 90 menyer for hver karakter for hver av de 90 egenskapene?

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Er det skikkelig heavy turbaserte greier her med 90 menyer for hver karakter for hver av de 90 egenskapene?

8145328[/snapback]

Vel...det er ei blanding av turbasert og sanntid. Du kan gi kommandoar frå menyar som i tidlegare spel, men det er i mykje mindre grad naudsynt enn det var tidlegare. For det første har du "gambits" som er ein måte å programmere måten karakterane oppfører seg i kamp på. Til dømes kan du gi ein karakter instruksjonar om å kaste "heal" på allierte dersom der er nokon som har helse under 70%, og angripe nærmaste fiende ellers. For det andre: Dersom du velger "attack" ein gong, vil du fortsette å angripe. Du må ikkje gi ny kommando kvar "turn".

 

So, for å oppsummere: Du har fortsatt menyar, men du brukar dei mykje mindre, og kampsystemet kjennast mykje raskare enn dei gamle. Det er kanskje òg verdt å nemne at du styrar karakteren din rundt på slagmarka med analogspaken, noko som kjennast litt meir naturleg enn at alle står i ro og ventar på tur. ;)

 

EDIT: Men, berre so det er klart: essensen i kampsystemet er lik tidlegare Final Fantasy-spel. Det er fortsatt taktikk, ikkje timing, det går på. Men gjennomføringa er annleis.

 

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Hmm..sitter og funderer allvorlig om eg skal gi det ein sjangse, surte likevel å ha sløst vekk noen sure lapper om alt skulle fall i fisk ;)

8146002[/snapback]

 

Syns virkelig du skulle gi det en sjangse. Men som du sier, surt å ha brukt de pengene på det hvis du virkelig ikke liker det. Kan ikke låne det av noen eller prøve det hos noen da?

Hvis du ikke liker de tidligere spillene i serien, så skal det jo sies at det er fortsatt Final Fantasy. De fleste elementene er fortsatt på plass, og det er fortsatt turbasert, selv om det holder på å gli over i sanntid.

Men hvis det er turbaserte kamper som har plaget deg før, så kan det hende du liker det bedre nå. :)

 

Jeg elsker spillet. :love:

 

Edit: Til trådstarter; forøvrig en veldig fin skildring du hadde. Ser at du virkelig har blitt imponert, og du sa mye av det jeg selv tenker om spillet også. :)

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Mala; Hva må til for å overtale deg til å gi FF en god sjanse? :p

 

Hvis det er turbaserte kamper du tenker på, så kan du se eksempler her:

 

Final Fantasy X kamp

 

Final Fantasy XII kamp

 

Hvis det er svære menyer som skremmer, så er det ikke så mye av det i FF XII som i tidligere. Feks på utrustning av personene så kan du velge at spillet velger det som er best for den personen.

 

Og levling av personene har ikke vært lettere enn i dette. For hvert "monster" du tar, så får du poeng som kan brukes til oppgradering av personen din, som feks mer helse eller gi mulighet til å bruke et nytt våpen.

 

Det virker mye på papiret, men det går greit når du først har prøvd det.

 

Og så må du ikke glemme alt det positive KayAu skrev over.

 

Overbevist? :p

Lenke til kommentar

Det første klippet ditt fikk meg til å bryte ut i latter. Etter å ha sett alle disse RPG lokalike klippene på youtube etc så blir det der bare komisk. All den herlige midi kampmusikken atpåtil :wee:

 

Der har vi roten til at eg nærmest evakuerer sjela.

Men FF12 såg jo ut til å vere realtivt frittgåene,altså noe tom. eg kan like. Åssen er det med evt.pratinga i spillet? Er det dubbet til kjedelig amerkiansk eller har man herligheten utført i på det japanske språk?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...