Gå til innhold

Nominering "Årets beste spill"


Anbefalte innlegg

2006 går mot slutten, og i den forbindelse tenkte vi at det ville vere på plass med nokre kåringar.

 

2006 har hatt fleire gode speltitlar, men kven meiner du at trakk det lengste strået? Fall du for Gear of Wars fantastike grafikk og actionfylte gameplay, kanskje du sett større pris å trimme hjernen med Dr. Kawashima, eller er du av typen som kosar seg med ein fisketur med Link? Variasjonen er stor blant alle spela der ute, og det er ikkje lett å kåre ein vinnar. Vi vil derfor ha ein nomineringsrunde der kvar enkelt kan kome med sin favoritt til årets beste spel.

 

Reglane er som følgjer:

Kvar brukar kan nominere ein speltittel.

Gi ein kort begrunning for nommineringa di.

Spelet må ha kome ut i Noreg 2006.

 

Nomineringa vil vare fram til 31.12. Deretter vil det bli satt opp ei avstemming.

 

Lykke til med nomineringa. :)

 

Dei nominerte til no er:

Legend Of Zelda Twilight Princess

Gears Of War

Neverwinter Nights 2

Gothic 3

Rainbow Six Vegas

Company of Heroes

Shadow of the Colossus

Medieval 2: Total War

Drømmefall: Den Lengste Reisen

The Elder Scrolls IV: Oblivion

Kingdom Hearts II

Half Life 2 Episode 1

Warhammer 40,000 Dawn of war: Dark Crusade

DEAD RISING

Sam & Max: Culture Shock

Pac-Man World 3

Guitar Hero

Call of Juarez

Guitar Hero II

Psychonauts

hitman blood money

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg nominerer herved Legend Of Zelda Twilight Princess. Bringer tilbake mange gode minner fra tidligere spill i serien. Det er en god historie og helt grei grafikk. Musikken og stemningen i spillet er noe av de beste jeg har opplevd. :)

7557413[/snapback]

 

Amen til det! Det er også den PENESTE grafikken i år. Fantastisk stemining og fennomenal gameplay :dribble:

Lenke til kommentar

Vil gjerne nominere The Elder Scrolls IV: Oblivion, som i mine øyne er i en egen klasse for hva angår grafikk, gameplay, og avhengighetsrating sammenlignet med andre RPGer, og for den saks skyld andre spill generelt. Da får det heller være at spillets levelscaling er en smule irriterende. Irriterende på en måte som ikke er i nærheten av å ødelegge spillets helhetsinntrykk, som tilsier at dette må være et av de beste spillene jeg har spilt noensinne.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...