Gå til innhold

Første Halo 3 bilder og informasjon ute. X360


Straffa

Anbefalte innlegg

The Swedish game magazine "Level" has a 12 page article about their exclusive visit to Bungie complete with Halo 3 screenshots in the latest issue.

 

Legendary Edition

 

The CE will be called “Legendary Edition” and is a replica of Master Chief’s helmet complete with four DVD discs. The first disc will be the game disc, the second will contain documentaries and developer comments, the third disc is all about the spin-off material that has been created (Red vs. Blue, Spark of Life etc) and the last disc will contain all of the cut scenes from Halo 1 to 3 in HD.

 

They played three mp maps:

Snowbound

Highgrounds

Valhalla

 

ATV confirmed

other vehicle "man cannon"

 

weapons:

more powerful AR

Brute Spiker, shotgunnu thing shooting spikes

Spike grenade

Spartan Laser - anti-vehicle weapon

 

RB and LB to reload weapons, in left or right hand

 

You see the weapon a player's not using on his back

 

"X-button will be used for something that will "change the whole game", but Bungie isnt ready to say for what."

 

New vehicle: Man Cannon

 

"A new transport vehicle in Multiplayer, with a built in catapult that sends the player "100's of feets up in the air, the player can still shoot when he's in the air.

 

A new kind of energy shield (read bunker). It resists all kinds of bullets and rockets, but players can go right through. (Think Star Wars Episode 2)

 

New Weapon: Nail Grenade

 

New grenade that stucks on walls, when it explodes it sends out thousands of nails.

 

 

*Det er ikke lov til å hverken linke til eller poste scans av spillblader*

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Åherregud! Her tar jeg en tur på forumet, og plutselig er GoW en liten fisk!

 

Jeg gleder meg ENORMT til dette spillet, og hverken grafikk eller features skuffer meg denne gangen heller!  :love:

7164245[/snapback]

 

GoW er nok ikke en liten fisk, men flott at vi endelig får vite litt mere om Halo 3 :)

Lenke til kommentar
The CE will be called “Legendary Edition” and is a replica of Master Chief’s helmet complete with four DVD discs.

Hørtes kult ut :)

The first disc will be the game disc, the second will contain documentaries and developer comments, the third disc is all about the spin-off material that has been created (Red vs. Blue, Spark of Life etc)

Alltid bra med masse ekstra! :D

and the last disc will contain all of the cut scenes from Halo 1 to 3 in HD.

Absolutt heftig! Er jo en egen film nesten det da! Skal sees! :!: :D

 

Jeg klarer bare ikke å se for meg at Halo 3 kommer til og skuffe meg... det går bare ikke, Bungie får ikke lov! Men synes ikke det så ut som om grafikken var så imponerende som jeg trodde den skulle være?

 

Gleder meg utrolig til dette!

 

EDIT: Btw, noen som vet om noen steder man kan kjøpe dette bladet på nett?

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
Åherregud! Her tar jeg en tur på forumet, og plutselig er GoW en liten fisk!

 

Jeg gleder meg ENORMT til dette spillet, og hverken grafikk eller features skuffer meg denne gangen heller!  :love:

7164245[/snapback]

 

GoW er nok ikke en liten fisk, men flott at vi endelig får vite litt mere om Halo 3 :)

7164286[/snapback]

 

Njaa, for meg som ser på HALO som gud over alle FPS er nok GoW en liten fisk :)

Skal bli spennende å se om GoW kommer til å ha nubbesjans mot HALO2 i populæritet på Live... eller om det blir fort glemt av halvparten av fansen. Ingenting slår spill med god og gjennomtenkt multiplayer etter min mening

 

Håper at Legendary Edition ser dagens lys! Den hørtes ut som en samleboks som faktisk er noe å virkelig ta vare på :yes:

Lenke til kommentar
Jeg klarer bare ikke å se for meg at Halo 3 kommer til og skuffe meg... det går bare ikke, Bungie får ikke lov! Men synes ikke det så ut som om grafikken var så imponerende som jeg trodde den skulle være?

 

Gleder meg utrolig til dette!

7164312[/snapback]

 

Dette blir nok årets beste spill i 2007. Bare det de klarte å få til med Halo 1 og 2 på xbox, skal de nå lage nummer 3 til X360.

Dette bare MÅ bli bra

Lenke til kommentar
Dette blir nok årets beste spill i 2007. Bare det de klarte å få til med Halo 1 og 2 på xbox, skal de nå lage nummer 3 til X360.

Dette bare MÅ bli bra

7164353[/snapback]

Jaja, jeg stoler 100% på at Bungie klarer å lage enda ett Halo som jeg tror jeg kjente fra før men som blåser hue av alle mine forventninger!

Blir ikke overrasket om det ikke dukker opp i 2007.......

7164367[/snapback]

Bungie er flinke på tider!

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Hva er sjangsen for at vi i Norge får se det etter en release? På datoen? Dette skal jeg ha både forhåndsbestilling òg vente i kø på! Dette skal være i min xbox ikke lenge etter at det er mulig! Gleder meg noe helt siinnsykt!

But then again, who dont? :w00t:

Endret av F_S
Lenke til kommentar
Blir ikke overrasket om det ikke dukker opp i 2007.......

7164367[/snapback]

 

Blir overasket hvis det ikke kommer løpet av 2007. Blir også veldig overasket om det kommer første eller andre kvartal 2007

7164377[/snapback]

 

 

HALO 2 skulle komme før jul 2003, så ble det utsatt til våren 2004

 

 

men når dukket det opp? november 2004

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...