Gå til innhold

BS lager Hello Kitty-telefon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gutter som er sikre på seg selv derimot, kan si at den der er dritrå. Altså, misforstå meg riktig, jeg vil ikke ha en slik telefon. MEN, jeg ser absolutt salgspotensialet, den kommer til å selge i bøtter og spann til småjentene hvis den blir billig nok.

6686313[/snapback]

 

 

Man må nok gi en tusing ekstra bare for Hello Kitty-merket og den rosa fargen.. I forhold til original-pris.

Lenke til kommentar

Forkastelig, Pga mikkrobølge stråler (mobilstråling) sier Statens Strålevern i England sier at barn kun bør bruke mobiltelefon i nødstilfeller, i Norge sier de samme myndigheter at barn ikke bør bruke mobilrelefonen unødig.

 

Stewart rapporten er en omfattende analyse av forskning vedrørende mobil-stråling som ble publisert i Storbritania i år 2000.

 

I denne rapporten sier forskerene at barn kun bør bruke mobiltelefon i nødstilfeller. Videre henstiller den industrien om å ikke markedsføre produkter rettet mot barn.

 

Dette er en rapport som stråleverns- myndighetene i alle de Skandinaviske landene henviser til også WHO og INCIRP henviser til denne som en stor betydning for deres politikk også med hensyn til grenseverdi fastsettelse.

Lenke til kommentar
lol

 

Men da er det jo bra at denne er branded med Hello Kitty siden den har lavere SAR-verdi enn de fleste andre mobiler.

 

Det hadde du vel allerede sjekket ut... nei?

6697731[/snapback]

 

 

Dersom ikke BenQ siemens har gjort tekniske endringer på sin SL 75 telefon, så har denne en SAR verdi på 0,50. BenQ har 11 andre telefoner på markedet i Norge med lavere SAR verdi en dette. Til din orientering så finnes det fler en 50 telefoner i Norge med lavere SAR verdi. Igjen StatensStrålevern ber barn i Norge om ikke å bruke mobiltelefon unødig, I england sier de samme myndigheter at barn kun bør bruke mobiltelefon i nødstilfeller !

Lenke til kommentar

Dersom ikke BenQ siemens har gjort tekniske endringer på sin SL 75 telefon, så har denne en SAR verdi på 0,50. BenQ har 11 andre telefoner på markedet i Norge med lavere SAR verdi en dette. Til din orientering så finnes det fler en 50 telefoner i Norge med lavere SAR verdi. Igjen StatensStrålevern ber barn i Norge om ikke å bruke mobiltelefon unødig, I england sier de samme myndigheter at barn kun bør bruke mobiltelefon i nødstilfeller !

6697980[/snapback]

 

Mulig jeg misforsto noe, men skjønte ikke helt hva SL75 har med saken å gjøre?

Lenke til kommentar

Dersom ikke BenQ siemens har gjort tekniske endringer på sin SL 75 telefon, så har denne en SAR verdi på 0,50. BenQ har 11 andre telefoner på markedet i Norge med lavere SAR verdi en dette. Til din orientering så finnes det fler en 50 telefoner i Norge med lavere SAR verdi. Igjen StatensStrålevern ber barn i Norge om ikke å bruke mobiltelefon unødig, I england sier de samme myndigheter at barn kun bør bruke mobiltelefon i nødstilfeller !

6697980[/snapback]

 

Mulig jeg misforsto noe, men skjønte ikke helt hva SL75 har med saken å gjøre?

6698055[/snapback]

 

Sorry Al 21

Lenke til kommentar
SAR-verdien på AL21 er 0.33, som er ektremt lavt.

 

Man kan være redd for ALT her i verden. Du kjører sikkert aldri bil heller?

Og holder deg borte fra kjøkkenet, er jo der de fleste ulykker skjer... :D

6698594[/snapback]

 

 

Følger du denne linken, vil du se at Kitty telefonen har en SAR verdi på 0,50, igjen det finnes flere en 50 telefoner på markedet i Norge med lavere sar verdi en dette. Den laveste har LG KG 800 Chocolate med 0,084.

 

Jo jeg kjøre bil og bruker bilbelet, men min datter på 9 år kjører ikke bil. Myndighetene sier man må være 18 og ha sertefikat.

Lenke til kommentar
Jo jeg kjøre bil og bruker bilbelet, men min datter på 9 år kjører ikke bil. Myndighetene sier man må være 18 og ha sertefikat.

6698660[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan sammenlikne bruk av mobiltelefon og bilkjøring når det gjelder niåringer? Ja, det er en grunn til at man må ha sertifikat for å kjøre bil, men det er vel også en grunn til at man ikke trenger sertifikat for å bruke en mobiltelefon.

Kravene for å få kjøre bil og kravene (om det hadde vært noen) for å få bruke mobiltelefon kan vel knapt sammenliknes?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...