Gå til innhold

En snarlig iPhone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Håper aldri Apple lanserer denne mobilen, der er på tide at Apple konker snart. Apple har bare lagd trøbbel i pc markedet siden starten.

6664944[/snapback]

 

Ja vennligst begrunn det.. Har du iPod? Eller Mac?.. Noen erfaringer som du vil dele?.. Hvis ikke så vennligst ikke si noe.

Lenke til kommentar

Jeg har hatt pc hele livet mitt, men fikk en macbook for 3 dager siden. Tror jeg kommer til å fortsette å ha begge deler, men må bare legge til at de er utrolig sexy og mac os x er drit bra! Folk er bare skeptiske til det de ikke er vant til. Jeg tror de vil selge bra med telefonene, om de kommer. Den blir garantert drit pen og helt sikkert gode specs på den også

Lenke til kommentar
Apple kommer ikke til å klare dette. Mobilmarkede er alt for tøft. De kommer til å selge til de hardbarka Apple-nerdene men tviler på at de kommer seg stort lenger enn det.

 

Nokia, SE, Samsung, LG osv. Aldri verden om Apple klarer å få overtaket på alle dem.

6668200[/snapback]

Vis Apple virkelig greier å få til en god mobil/mp3-spiller tror jeg den vil slå ut SE, Samsung og Nokia++ med glans.

Problemet ligger i å lage et like godt scroll-hjul som Apple har laget til iPodene sine. Det er jo dette hjulet og menysystemet (+ lagringskapasiteten i starten) som har gjort at Apple slo igjennom.

Men vis de skal lage en telefon trenger de også tall-knapper og da blir det et lite problem for Apple å få til begge deler. Men greier de det tror jeg den vil selge bra.

 

Nokia har jo prøvd før med scroll-hjul på en av telefonene sine. Men siden det da ikke fantes knapper for tall og bokstaver og modellen var dyr ble modellen en fiasko.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...